Alla inlägg den 29 mars 2009

Av bessibus - 29 mars 2009 20:05

kom till stungan, fick GÅ I mörkret och i typ 20-30 cm snö! ingen hade plogat!

dagen efter, skottade jag en liten stig, för att ca 1 hsenare efte rjag va klar (o de va jobbigt) kommer en traktor och plogar! :@ :P
em sen drar vi in  till "staden" för att gå på sunrelax.

fan va skönt, kom dit får byta om till mindre kläder. och sätta sig i ett rum med sant och så. så tänds lampor och de blir varmt, typ 25-30 grander, och de känns evrkligen som om men är i ett  land långt ifrån detta!

haha, efter ett tag kommer de in med drinkar.. (typ juice) och så. hah skit mys.

sen efter 1 h blev de slut, och vi går ut för att äta.

mkt mkt gott!

sen bar de hem för att gå en promenad i ett mysigt väder med snö som fint singlar ner, (typ sånt väder man vill ha på julafton).

nej jag är trött på snö!!!!!!

GE MIG VÅR! NU!!


nej nu blire musik.

so long suckers.

/selin

Av bessibus - 29 mars 2009 19:08

em, ja jag är hemma igen ochj dagen har väl inte varit den bästa..

em, vi börjar med problemet de flesta vill slippa. mensvärk people. jag lider av en gorv sort av mensvärk, inte oj jag har nog lite ont, utan nej men hej jag har JÄVLIGT ont i min mage, kan knappt gå, stå, sitta. jag vill dö ont!

em, sen har ju mor o jagh verkligen bråkat hela dagen! herre gud!

vapenvila?

kom hem, vråkar med, åker till lägenheten, bråkar mer!

men men, tills liut höll ajg käft, blev inte b'ttre men ag orkade inte käfta mer!

åkte då hem o lagade mat.

nu ska jag nog duscha tvätta håret, fixa med kläder, packa osv.

jag flyttar ju imorgon, trevligt? NEJ!

men inte mkt att göra åt.


måste verkligen komma igång emd träningen med asså!

ska springa varje morgon? ca 2,5 km. sen måste jag börja sola.

asså hej mitt namn e lik!


imorgon äre även praktik.

btw, vet ej när jag bloggar nästa ggn, så fort som möjligt vore ju bra, ska försöka få igång datorn så fort de bara går!

har arbeten som ska in som jag MÅSTE hålla åp med och så.


nej nu ska jag fan duscha, återkommer med hur helgen varit.

solongsuckers.

/Selin

Ovido - Quiz & Flashcards