Alla inlägg den 21 mars 2009

Av bessibus - 21 mars 2009 20:44

Är du oskuld? - nej
Någon gång haft sex med samma kön? - nej
När hade du sex senast? - ööh, de kommer jag inte ihåg emn de va inte så längesen..
Vem hade du sex med senast? - ingen kommentar
Haft sex på offentlig toalett? - nej
Haft sex i duschen? - m
Kollat porrfilm? - m, men nej
Haft sex i snön? - hah nej,jag skulel frysa ihjäl.
Haft trekant? - mjo
När blev du av med din oskuld? - har du inget med att göra
Haft gruppsex? - Nej.
Drömt sexdrömmar? - ja, det är nog väldigt normalt.
Blivit påkommen när du haft sex? - nej
Haft sex i en bil? - haha nej, *tänker obekvamt.*
Sugit av någon? - Jo de har ju hänt
Slickat någon? - Inte en tjej iallafall haha.. xD
Hur många har du haft sex med? -för många snart?

Fått oralsex? - yes
Haft sex i någon annans säng? - haha ja.
Ångrat att du haft sex med någon? - faktiskt
Haft sex på stranden? - nej
Vem tog din oskuld? - låter vi va osagt
Har/haft kk? - nej..?
Haft sex med någon annans flick / pojkvän? - tyvärr.
Tänkt på någon annan när du haft sex? - nej
Haft sex i någons förälders säng? - hahahah nej
Haft sex i sjö/hav/pool? - nej
haft sex med någon kompis bror/syster? - ööh, nej
Somnat under sex? - ahhahahahhaha, nej
Haft sex när det är folk i andra i rummet? - haha, ja.. de va inte kul efteråt.
Varit med någon som är över 5 år äldre än dig själv? - nej
Varit med någon som är yngre än dig själv? - nej



Kopiera och kommentera så jag kan se vad du har svarat :)

Av bessibus - 21 mars 2009 16:11

japp folker som ska flytta in här va nyss och kollade på lägenheten, de verkar gilla den :D

positivt.

em de kanske änev villköpa vår markis, vilket de verkligen borde den är värd GULD!

em, nu håller mor min på att packa koppar och muggar som vi ska dra med oss till lägenheten.

sara sry, jag hann inte till dig idag. foket va på besök så.

kanske helgen om 2 veckor :D


japp planerna för ikvälldå? jo de är att dra till moa om inte annat.

btw jag älskar mina nya byxor de är såå snygga!



så ser dom ut för er som inte tittade på dom genom länken som är längre ner.


nej allt för mig.

solong suckers

/Selin

Av bessibus - 21 mars 2009 14:03

jag älskar jeans. verkligen.

haha och traiga jeans.

inhandlade just ett par.

ni hittar bild på dom här! på dagens datum

selin

Av bessibus - 21 mars 2009 09:52

japp nu sk ajag äta lite sen dra mig till gränby el ngt. bet ej om jag orkar med stan idag, de e ju bandyfinal. ^^

jaja sen om jag hinner ska jag förbi sara på hennes jobb o ba typ hej hej.

ja, de eväl min dag, vet ej planerna för kvällen men ngt blir väl.

over and out

selin

Ovido - Quiz & Flashcards