Alla inlägg den 22 mars 2009

Av bessibus - 22 mars 2009 16:59

alltså detta är verkligen an av mina favorit filmer, har sett den så många gånger i så många år.

fy faaan va bra den är.

se den!

the notebook

Av bessibus - 22 mars 2009 16:49

ja ni det har avrit en jobbig dag!

det började med att dra till lägenheten med massa saker.

sen åt vi och tog de lite lugnt sen tog vi mardrömmen!

förrådet!

asså ajg skulle tagit kort! de va proppfullt när vi började! nu äre ganska tomt. lite saker kvar, de mesta ska vi ha kvar dådå. och lite ska slängas men vi vet vad som är kvar där iaf!


nej nu skulle en dusch sitta lagomt fint.

känenr att de kliar lite här o var av damm bla.

så ska skrubba mig lite och duscha och tvätta håret och sen äta!

kött potatis & beasås! FY FAN VA GOTT!!!

det är även min matlåda tills imorgon.

har praktik ju i 2 veckor nu :D

11-18 trevlans med sovmorgon^^
så ska kanske dammsuga här imorgon innan jag drar. fy fan va skitigt det är.

senm ska jag även träna imorgon. 19.30 med bästa vän. trevligt. första ggn på ngn vecka nu :O

jag ska hälsa mina tränings rutiner välkommna snart.


händer ikväll då vet inte? känner att en promenad inte skulle va fel.

 jaja, får se ad som händer.

duschen kallar.

solong suckers

/selin

Av bessibus - 22 mars 2009 11:08

japp som rubriken lyder är de dagens mission.

ska ta kameran med så ni får se hur hemskt de är! hah vi har seriöst allt mellan himmel och jord där.

och ordningen är ju inte bäst heller. de va deinte från början men nu är den väl sämmre hade inbrott i sommras så.

japp sen ska vi till lägenheten igen med fler kökssaker.

em får se om jag får tid med ngt annat idag eller ej.


och imrogon äre praktik som gäller, trevligt.

11-18. sen ska jag hem och göra mat och klockan 19.30 ska jag träna med bästavän. trevligt, pulsmedel tror jag att det är!


nej nu ska jag till lägenheten. vi hörs senare.

solongsuckers

/selin

Ovido - Quiz & Flashcards