Alla inlägg den 3 mars 2009

Av bessibus - 3 mars 2009 21:39

Av bessibus - 3 mars 2009 21:34

japp rubriken säger väl allt, jag gymmade nyss för första ggn.

jag körde 3000 m rodd, och sprang i kanske 15-20 min. helt okej, kunde ha hållt på lite längre men gjorde inte det. ska kanske gymma o gå på medel pass då på fredag, mys.

och jag vågar nu säga, jag gillar att träna, och jag trodde aldrig att jag skulel kunna säga det!

nej enj allt för nu, musik snart om ni har tur.

/selin


Av bessibus - 3 mars 2009 16:44

japp då va denna dag nästan över. de är ju kul..

åt nyss, ska fixa de sista med stylist saken och skicka den.

sen ska jag på kör o sen efter det kanske träna. vi får se.

annars då? jo då. sk aförsöka fjäska åt mig my bad habbit igen.. typ. (fråga inte).

imorgon skola o sen praktik.

sen hem o sova^^ el ngt. SKÖNT!

sen borde jag börja med att göra mina svenska läxor.

är ju några st. de är inte så kul om vi säger så, svenska är de mest onödiga ever!

jaja, allt för nu, selin

Ovido - Quiz & Flashcards