Alla inlägg den 2 mars 2009

Av bessibus - 2 mars 2009 19:42

sveriges sommar gud, per gessle o gyllene tider! right?

2:a låten är så 9:an för mig. ngn som kan den texten?

btw tänker så på jonte^^ hah vf?

är det ngn som inte kan ngn gyllenetider låt i sverige?

svaret lär ju bli nej?

Av bessibus - 2 mars 2009 18:51

vf ska man ha hur mkt som helst att göra när men är trött o seg o grymt ofokuserad?

jag håller ju på med ngt jag är less på! gjort ju fan 21 st innan jul o de roliga har inte släppt än om vi säger så.

men har kommit en bit iaf. skrivigt mått o att hon e kall o lite lätt om vårens mode.

ska nu gå in på vad hon passar i o klicka på lite kläder o så, leta efter en fin kavaj o jeans jacka ska jag göra, de ville damen ha! så de ska vi kolla på.

btw la mig aldrig o sov. skulle vilja de men de går inte verkar det som, men ska väl kanske ta o duscha lite snart så då kanske det blir ngt?

ska även tvätta mina penslar och skriva klart detta och om jag orkar läsa lite mer i robinson kruse.


morgon dagen lite snabbt.

  • skola, datorkunskap prov
  • håltimme, upplandsmuseet?
  • lunch
  • kultur o stil historia, ngn plattångs människa kommer. (suck orkar inte)
  • och om jag har rätt. um klockan 15.
  • hem äta..
  • kör.
  • träna?
  • läsa?

ja ngt sånt ser de ut att bli, helt okej eller?

nej plugget kallar.

tjnixen people!

/selin

Av bessibus - 2 mars 2009 16:16

japp som rubriken säger är jag hemskt trött.

jag har lagat mat nyss, ska strax äta. sen ser jag på merlin nu, snart klar. bra serie dedu ;)

mätte mig även för ett tag sen till emmas, stil analys på mig, typ.

det är lite sådär med måtten men de ska nog stämma ganska bra.. eller?

efter jag ätit och sett klart på merlin ska jag nog vila mig ett tag för att sedan göra stilanalysen. (personalshopper).

och imorgon äre även prov i datorkunskap. hoppas att det går bra, men de ska de väl göra. hoppas jag.

och på måndag har jag 3(!? :@) läxor i svenska! ge dig!

nr1. bokresension. robinson kruse. för 1/3 av klassen

nr2. läxförhör om rennässansen. (hur de nu än stavas)

nr3. ska ha gått till upplands museet o kolla på en utställning. och svarat på frågor.

jag säger bara va vill hon våran klass!!!!! det är för mkt bitch! (sry men va fan)

btw fick tillbaka min romeo o julia artikel idag som jag skrev klart förra veckan? g vart betyget på de, menmen, de är inte ig o jag hatar svenska så de är ett okej betyg.


nog om detta jagär trött. o jag ska nu se klart på merlin.


btw tycker ni jag ska byta blogg så de inte finns ngn spärr til hur mkt bilder man kan ladda upp? isf blire blogg.se o jag ber ngn hjälpa mig m designen.


nog om detta, so long suckers.

/selin


Ovido - Quiz & Flashcards