Alla inlägg den 25 mars 2009

Av bessibus - 25 mars 2009 20:54

ja nu är jag trött. kom nyss hem!
ja de är sant.

först hade jag ju praktik. sen efter praktiken, hem och driekt till ikea. sen till lägenheten sen åka och handla och sen hem.

klockan halv 9 drygt va jag väl hemma.

JAG ÄR TRÖTT!!

så en duscha och lite sömn är inte fel här inte! haha skulle mnog fan kunna somna nu xD


nej får kanske pengar imorgon. så åker kanske och solar lite på fredag. trevligt :)


nej allt från mig.

solongsuckers

/selin

Av bessibus - 25 mars 2009 07:43

nej dagens schema komme rnu.
ska fixa mig  nu. åt jusst frukost, så ska plattahåret och sminka mig lätt om jag inte skiter i sminket helt och hållet och sminkar mig sen? nej
em sen ska jag till skolan, träffa tiff 08.15 ska skriva ut arbeten och gå på en lektion.

efter lektionen ska jag hem igen och hämta matlåda osv. sen bär de av till praktiken.

efter praktiken hem äta ocg sen ikea.

haha älska.
sen så ska jag börja packa ner saker jag inte använder. som typ smycken och så. locktänger. mm. de jag inte använder helt enkelt.


btw nu när jag är i skolan på minn mig omatt jags ka ta med mina eu böcker till arbetet.

måste sitta emd det snart emd!

nej nu måste jag börja fixa mig.

ha en bra dag people.!

/selin

Ovido - Quiz & Flashcards