Alla inlägg under januari 2009

Av bessibus - 31 januari 2009 18:32

satisfaction.

snacka om att de verkligen still going strong.

jag säger typ keith richards in my heart^^ haha. störtsköna

första är ganska old.. de andra är ganska "nytt" eller det beror ju på vad men jämför med. hur som helst helt värt! :)

Av bessibus - 31 januari 2009 18:19

ja ni kvällen nalkas. förhoppningsvis drar jag snart till lindell o co.

först ska jag dock göra ett besök hos pettersson som väljer att stanna hemma ikväll. tråkigt tråkigt, emn inte mkt att göra om man inte är pepp. ngt jag vet är sant.

sen bär de av till lindell. o denna ggn får du gärna guida mig genom skogen! går helst inte runt allt igen^^

em får se när jag drar hem, hem ska jag tydligen iaf. enligt mor iaf. igentligen borde jag va hemma ikväll med men de skite rjag i, blir jag lite mer sjuk av detta blir jag det. inte mkt mer år saken.


tjollahoppen people. ha en bra lörkväll

/selin

Av bessibus - 31 januari 2009 13:52

nu ska jag ut en stund med mor min, har plockat undan liite på rummet, o ska strax gå ut m skräp, ngt jag gör alltför sällan^^ ni skulle se min mors blick när jag plockade fram allt ^^ haha. den va typ " men elisabeth, du ska inte samla på dig på mkt skit, ta ut de på en gång" men hon tänkte nog bra jag menar jag plockade fram 3 kassar m skräp + annat som ska sorteras^^

nej nu ska jag dra ut vi höres.

/selin

Av bessibus - 31 januari 2009 13:09

nej nu ska jag fixa till mitt hår, sminka mig, klä på mig o städa mitt rum, för att sedan följa m mor o handla mm.

måste köpa ett fuktserum till min skittorra hy!

så de ska jag göra, sen kanske ett skärp, eller så tar jag det till veckan eller senare idag.

rummet kallar,

vi höres, pusshej!

Av bessibus - 31 januari 2009 10:16

hallå jag e typ lite på flum humör idag, ^^ just nu iaf, hoppas att det håller i sig.

åt nyss frukost, eller försökte äta lite gick liiite segt. em o ska strax kolla hur det står till med febern om den är helt borta eller hur det är. o sen ska jag duscha o tvätta håret. har en känsla av att jag inte har så mkt hår att tvätta. ^^
sen borde jag typ städa mitt rum, det om ngt är välbehövligt.

btw snacka om att man sover bra när man är sjuk, på detta vis iaf,  har sovigt läänge o bra :) så skönt!


nej vi hörs senare o om allt går som tänkt blire en kväll m alkohol hos ordförandet ikväll. o snacka om att jag ska så klå upp dig (måste tänka positivt, han är som typ hulk o jag är som jag e, kort o svag jämfört m han^^) hahah


so long suckers

/selin

Av bessibus - 30 januari 2009 19:50

mys låt, ursäkta videon dock, hittade ingen annan.

Av bessibus - 30 januari 2009 15:57

pettersson va nyss här, vi räknade *host* matte, o kollade lite medd, historik mm. mkt kuligt.

funderar på att kolla febern snartigen o se vad den ligger på, vill bli rfrisk nu! tills imrogon!

aaaaaaaaaaargh!

mor min kommer hem snart. o jag funderar starkt på en dusch. behöver tvätta håret känns de som^^

sen ska vi se om jag får dra över till p senare, eller om jag ska behöva hålla mig hemma..

men men, ska se på film nu tror jag innan maten o så.

so long suckers.

selin

Av bessibus - 30 januari 2009 10:54

ja ni mina trogna läsare, jag är sjuk.

har 37.9 eller va de va nu, jippi. känns helt jävla underbart! NOT!

så lilla jag ska stanna hemma idag. men jag måste ta mig ut en stund iaf. måste lämna in mina invididuella val inför 3:an. vet fortfarande typ inte vad jag vill ha i mittersta perioden, men de löser väl sig.. eller?


så sitter här nu o funderar grovt på att ladda ner ngn film.ta mitt pick o pack o lägga mig i mammas säng o se på filmen, vore mysigt eller?

med typ varmnypon soppa o glass. el ngt, om jag kan peta i mig, igår lämnade jag hälften. men men det förtäljer inte historien.


men jag vill bli frisk tills imogron! det vore så mys, right people.

allt från mig.

/selin

Ovido - Quiz & Flashcards