Alla inlägg den 4 mars 2009

Av bessibus - 4 mars 2009 19:24

jo en tidig kväll. jag måste sova! jag ska fan gå å lägga mig senast 22.30 helst sova då, jag behöver sova.

kom hem för typ 1h sen, sen dess har jag ätit och duschat. frös som fan så de va skönt! :)

imorgon ja vad händer då?

sovmorgon, alltid skönt. sen idrott och sh. sen slut, funderar på att träna ngt då. vore så skönt. typ springa tills man är slut. tills man längtar att få duscha o svalka av sig lite.


annars äre väl plugga som gäller. borde gå till upplandsmuseet. och göra dessa frågor. se om ngn är med mig.

over and out.

selin

Av bessibus - 4 mars 2009 09:46

sitter nu i skolan och har min må bra kurs (häslopedagogik). vi håller på med ett arbete om stress. kulkul... -.-

ska strax kila iväg på till  min praktik. de är ju också kul.

får se vad man får göra idag. hoppas att de e ngt kul.

nej nu ska jag göra ett stress test.

so long suckers.

/selin


Ovido - Quiz & Flashcards