Alla inlägg den 26 mars 2009

Av bessibus - 26 mars 2009 21:45

Av bessibus - 26 mars 2009 21:30

japp asså en del av dagens inlägg ska gå åt min handledare/jobbarkompis/KICKAN! gud tacka dig. fy fan va bra du är! du är älskvärd, gör praktiken värd! tack :D haha säg ngt vi inte snackat om?
vi har varit djupa, vi kan va lättsamma, haha, gud va sköna vi e!


men men, praktiken gick bra idag, det går så jävla fort! helt jävla sjukt.


men nu till ngt TRAGISKT!

min näst sista natt hemma :O 3 dar kvar här, helgen spenderas 30 mil bort. helt sjukt! men men, ser detta knappt som hitt hem längre. och de jag ska flytta till känns inte heller som mitt hem.. :S så vart fan bor jag?


menmen, imorgon direkt efer skolan drar jag, trevlans. NEJ!

menmen, vette fan vad jag ska komma md.. musik kanske?

ja vi säger så.

solong suckers

/selin

Ovido - Quiz & Flashcards