Alla inlägg den 5 mars 2009

Av bessibus - 5 mars 2009 19:42

ja folket jag vill bli 18 nu!

folket börjar ju fylla nu.

och jag vill pierca mig (tunga, läpp, öra (industrial))

och ajg vill tattuera mig. verkligen! jag längtar så det gör ont! xD

haha, jag skulle vilja tatuera ngt bra sagt som verkligen stämmer för mig.

"music is the air that i breathe and the blood that comes thru my veins" vis revbenen, sidan magen asså. eller så skulle jag vilja ha en tribal där. vore riktigt snyggt om du frågar mig.


dagens blogg fråga:

skulle du vilja tatuera dig eller har du redan en?

jaja, alltför mig.

/selin

Av bessibus - 5 mars 2009 19:39

 

Av bessibus - 5 mars 2009 16:04

japp kom nyshem typ. skolan flöt väl på okej om man bortser från att jag försov mig grovt!

kom till skolan, då blev det rundgång m sara :) mys.

sen hann jag bara komma in i salen då sandra va knas. hon höll typ på o svimma, ni vet då det snurrar o svartnar förö ögonen. så då hjälpte jag o sarah henne.

sen lunch och sh, lyssnade på redovisning och fick en uppgift, *suck*

sen blev de sibylla m sarah och sen upplandsmuseet och den jävla uppgiften. klar med den iaf. SKÖNT!

så nu snackar jag runt m folk om helgen. mys. sarah och jag verkar ju iaf hålla ihop nu i helgen, mys.

nej nu ska jag väl diska. min tur att göra det o de är mkt disk ingen har diskat på ett tag här.

haha. så ja. de är väl bara o sätta igång så mor min inte total-spårar när hon komemr hem.

sen ska jag nog byta lakan i min säng och sen sortera skivor o böcker, vad ska sparas vad ska inte sparas. kanske även ta tag i det bakom dörren.

sen ska jag sitta här igen o snacka med sarah.

sweet! :)

nej, jobben kallar.

tjenixen people!

/selin

Ovido - Quiz & Flashcards