Alla inlägg den 15 mars 2009

Av bessibus - 15 mars 2009 13:43

kvällen va nice, jag hade trevligt.

asg på lindel dock.. svårt att hitta sprit flaskan? xD

hah bästa lär ju varit mellan mig o albin ;) HAHA!

 utöver allt va de en trevlig kväll, enligt mig iaf. om man bortser från några få missöden.


ello sov ju här, va blev de 2-3h sömn, härligt. klev upp vid 7!

drog till kyrkan som bör dö! söndag ska va vilodag, utan söndagsskolan och tidiga mornar!

men men direkt därefter drog jag till lokalen och hjälpte folket städa.

en sak ha aldrig små glitter saker!!!!!

nu siotte rjag här och väntar på mat. mor min ska handla max mat! gotti!

sen ska jag sova en kvart och ringa till tessi.

svenskan bör även göras.

men men, länkar kanske till bilder senare.

solong suckers

/Selin

Ovido - Quiz & Flashcards