Alla inlägg den 18 mars 2009

Av bessibus - 18 mars 2009 19:58

hah jag har varit små dryg idag tror jag.

praktiken flöt på, drog till ikea med mor min.

handlade lite "nödvändiga" saker tioll nya stället och kollade på bla soffa.

sen drog vi och handla.

nu e jag hemma, ska strax ta och bada. mina ben värker. totally^^

sen ska jag ta och göra klart mitt arb om 1700-1800 talets mode.

sen ska jag sova.

jag är trött.

nej allt från mig.

so long suckers

/selin


Av bessibus - 18 mars 2009 09:33

japp nu sitter jag här på hälsopedagogiken och har precis gjort klart halva mitt massage arbete.

sk strax fortsätta med det så jag blir klar ngn gång :)

sen ska jag gå till praktiken, trelivgt.

sen blir jag hämtad av mor min vidd 6 och vi ska ta en tripp till ikea. trevlans. ska nog kolla lite på säng och ett litet  bord att ha bredvid sängen plus att mor ska no kolla på soffor mm.

alltså jag vill inte flytta men det blir nog bra, det är jag övertygad om. men kan se de som ett slut på ett kapitel i livet. men jag ska nog ikväll eller imorgon kväll gå å fota lite på kantorsgatan.


vet ni vad jag kom på idag?
jag kommer bara få gå min vä g till skolan nu typtyp 7 ggr till.. :O 7 ggr och då är de ränkat fram otillbaka!

men men jag får lite närmre så ska väl inte klaga mkt.

det blir nog bra.


saker jag ska fixa nästa månad:


  • jobb
  • börja sola
  • köpa tyngder till händerna
  • ny sportbh.
  • sprit (a)

ja de e väl de, nej nu mnåste jag jobba igen.

ha en trevlig dag.

/selin

Av bessibus - 18 mars 2009 07:36

japp gomorgon äre,s ka strax stcka ska bara duscha lite snabbt och platta håret. sen bär de av.

elelr jag ska välja ngt att ha på min med. vet verkligen itne vad jag ska ha på mig :O

men jag får väl ta ngt men är måttligt sugen på strumpbyxor :O

ja knäck den ni :P

nej folket måste kila.

ha det gott.

pusshej

Ovido - Quiz & Flashcards