Alla inlägg den 13 mars 2009

Av bessibus - 13 mars 2009 19:59

Av bessibus - 13 mars 2009 17:15

..jag är itne med barn el ngt men jag väntar på sara och boman.

ska fixa lite musik, sen bär det av till pettersson, sen hem äta och sen vet jagej opm jag pallrar mig till jälla/vänge eller om jag blir kvar här i uppsala stad.

morsan mår inge bra så inge bra sällskap direkt.


okej, folket va nyss här och jag grejjar med musiken nu.

ska strax sticka till pettersson med den så. ja.

vi kanske görs sen ikväll.

solongsuckers

/selin

:@

Av bessibus - 13 mars 2009 13:25

går det bra för mig?

NEJ!

Av bessibus - 13 mars 2009 11:05

japp jag vaknade för runt 40 min sen, fan va skönt att få sova! synd att de är så in i helvete ljust i mitt rum! annars hade jag nog sovigt en stund till^^


fixar med musik nu. härligt. i love musik, om ni inte redan märkt de :P


funderar på om jag ska eller inte ska åka iväg och träna nu vid 12...

vore skönt, men vill även ta det lugnt, ska kanske dra iväg och sola? nej, vet ej om jag pallar det heller..


blir väl duscha och fixa till mig dådå. och kanske städa ngt i mitt rum eller göra svenskan, svenskan ska jag nog göra ^^


jaja, solong suckers

/selin

Ovido - Quiz & Flashcards