Alla inlägg den 14 mars 2009

Av bessibus - 14 mars 2009 18:41

japp nu sitter jag här klar och bara väntar på att kvällen ska börja :)

blir ingen bild, ser bara muppad ut^^

provade ju som sagt att locka håret, det blev bra om jag haft samma längd överallt! nu såg jag mer ut som en clown från en skräck film el ngt^^

så nu är det plattat och jag ser lite konstig ut menmen, så äre.

väskan är packad.

väntar bara på tiff nu.

men hon skulle komma vid 7 så de e ju en 15 min dit så hoppas att hon kommer dådå :D

då drar vi ner till lokalen och förkrökar.

sen vid 8 skulle folket droppa in. trevlans.

ring om ni vill ngt, vet ej om jag är kapabel att svara men, jaja.

so longsuckers. ha en bra kväll

BTW EDBYN ÄR I FINAL! :D

/selin

Av bessibus - 14 mars 2009 16:07

ja nu sitter jag här, om ca 1 h ska jag börja fixa mig.

det är ju håret som lär ta lite tid och sen sminket, eller de kanske inte tar lång tid, men det tar en stund.

sen vid 7 kommer tiff hit och då typ beger vi oss. trevlans.

nej jag har typ lust att börja fixa mig nu, men jag ska inte. elelr ska jag kanske tvätta håret?

det serlite kaos ut nu.

men tvättade de igår, (beslutsångest)

men ja, kanske går o tvättar det och sen sitter här och låter de luft torka sen går o sminkar mig och sist lockar håret.

det blir väl en bra plan? right?

jag kör på den.

länkar tille n bild på hur jag ser ut sen om jag komemr ihåg.

so longsuckers.

selin

Av bessibus - 14 mars 2009 14:46

japp duchade nyss och ahr bestämt min outfit för kvällen, ska strax ta och kila iväg til willys och köpa läsk/energidryck.

 sen ska jag hem och locka håret.

provade en lock med min platttång så ska köra på det :P

det blir nog snyggt tror jag :D

eller vad tror ni?

kan ju tyvärr inte lägga in bild på de menmen.

ska kila iväg nu el ngt så de blir bra. ha det bäst ni därute.

och ja en bra lördagkväll.

/selin

Av bessibus - 14 mars 2009 13:47

nej nu ska jag mog kanske duscha och så, och sedan testa lite vad min platttång går för xD


Av bessibus - 14 mars 2009 13:34

japp nu har jag gått igenom lådorna bakom dörren :D

vart 3 högar, slänga, spara det jag villa, de mamma ska kolla egenom!

så nu har jag praktikst taget gått egenom allt i mitt rum :D

grattis till mig, eller jag har en låda kvar, den med mina smycken har inte orkat pilla med den ännu. men tar det när jag ska packa ner de ist.

för om 1 vecka går mkt av det vi har hemma till lägenheten och förrådet.

om 2 veckor ca, går alla möbler bort, då flyttar vi. på riktigt.

och sen ska de bara städas överallt, det går ett ryckte om att jag ska få badrummet med alla kalk fläckar som ska bort.. men de blir vi nog 2 om!


jaja, ska se på film nu tror jag, vore lite fint.

ha de gött people!

/selin


Av bessibus - 14 mars 2009 11:30

265 dar kvar tills kroppen blir annorlunda.


Fallen_Tatto_by_thazer.jpg picture by Catie333


tattoos.gif sexy tattoos picture by SEXYINRED019



inte just dessa, men ngt iaf! jag har ju mina ideer om vad jag vill ha.

en sak är då klar. mor blir nog inte så happy på mig, och enligt henne ingen i släkten heller..

men men, ngn måste ju sticka ut.

de kan nog gott o väl bli jag.


btw mor lovade mig nästan en sån här häromdagen!



*happyface*

men bar nästan, så ska blinka lite till och spara pengar så är dne kanske min snart :D


men men nog om detta städningen kallar.

solong suckers

/selin

Av bessibus - 14 mars 2009 09:51

japp, nu hade jag tänkt gå å fixa mig och pilla på lite saker i mitt rum.

sen kanske jag ska träffa denna människa fortfarande lite osäkert ;)

om vi inte ses, ska jag bara fixa i mitt rum idag tror jag.

för att sedan fixa till mig, party ikväll juh :D

så outfiten är lite osäker än.

vet inte vad jag vill ha.

antingen äre detta:

med svarta strumbyxor, försök till lockigt hår och ngt halsband.

eller så ska vi köra på:

svarta strumpbyxor, svarta shorts, ngt snyggt linne, små lockigt hår, + accessoarer.

vilken tycker ni jag ska ha?


aj de e väl allt för mig. förutom en sak jag kom på nu idag.

om 1 vecka (den 20:de) får vi nykeln till lägenheten, så ska "färdiga" grejjer flyttas bort.

helgen efter fyller mor min år och vi är i hälsingland. (28-29)

den 30:de flyttar vi ut ALLT härifrån.

då flyttar vi! :'(

sen ska de städas restrerande dagar.

så äre ngn som är stark och som jag känner som kanske känner sig manad att bära grejjer den 20:de.

hör av dig.


nej allt för mig nu.

hörs kanske senare.

/selin

Ovido - Quiz & Flashcards