Alla inlägg den 9 mars 2009

Av bessibus - 9 mars 2009 20:36

ja nu sitter jag här.

blev inte till mkt plugg idag eller.

städade ju som sagt ist, somde står lite längre ner.

dock grymt nöjd med min insats. är ju desvärre inte klar!

får ta tag i det mer på fredag kanske?


imorgon äre skola och plugg och bära skräp och saker till bilen som gäller sen även kör. kulkul.

ons äre lämna in mitt arbete om stress och sen praktik.

tors, skola, kurator, hem.

fre, städa? skola. senvette faan.

 hah låte ändå som en helt okej vecka eller?


jaj aallt för nu, solong suckers

/Selin

Av bessibus - 9 mars 2009 19:32

3 veckor. 21 nätter...


270 dar, sen fri.

Av bessibus - 9 mars 2009 19:07

ja jag har städat sen typ 4 el ngt.

garderoben blev rensad. hälften försvann juh :( fett tomt!

ett skåp blev tomt och ersatt av påsar coh kartonger..

mitt golv! men kan gå på det igen!

min soffa böev ren från skit, men kartonger kom dit ist.

rensade 2 skåp. men har hela jobbigaste delen kvar, delen bakom dörren! :@ hatvärd plats.

nej ska strax kila ut med skräp. 5 påsar blev de. kulkul. man har ju liiite mkt skit.

menmen, bilder på detta, (kan ej lägga ut bilder eftersom jag redan lagt ut bilder till max..) kan du se HÄR!

allt för nu.

/selin

Av bessibus - 9 mars 2009 15:09

japp som rubriken säger äre plugg som gäller.

känner att jag vill få klart stress arbetet i tid! och inte sitta och stressgörat imorgon. så tänkte börja nu och se hur långt jag faktiskt hinner.

sen ska jag även städa och plocka i mitt rum. och de akn jag ju säga tt det behövs göras. golvet är lite katastrof, har inte bytt lakan poå jag vet inte hur länge och jag måste börja rensa till flytten.

så de är väl de som står på dagens schema.

till detta ska vi ha ljuv musik.

lite mando diao, håkan, veronica maggio, björn rosenström, kent och lite metro station. som ni ser dominerar svensk musik. svensk musik är bara för bra ;)


nej people. jag ger er min tillåtelse att ringa och störa om ni känner fört.

musik tips lite senare kanske

solong suckers

/selin

Ovido - Quiz & Flashcards