Alla inlägg den 7 mars 2009

Av bessibus - 7 mars 2009 22:06

jap moa lämnade mig för att gå hem och sova.

vilken diss! :O love ya, babe!

nej så nu sitter jag här försöker hitta på ngt att göra.

d stack.. kul. sa, ringer dig senare, av en anledning har jag inte så höga förhoppningar..? nej positiva tankar. hoppas han håller de han sa. annars är han skit, som får min kväll bli tråkig. den är ju redan tråk men. ja.

funderar på en film, eller lägga mig o vila en stund eller diska upp.

diska upp vore ju riktigt bra. faktiskt. så slipper jag det imorgon.

satt nu igång fast and furious. men blir nog lägga sig en liiiten stund. vore så skönt.

jaja, för en gång skulel vill jag bli väckt av en tele. :P

jaja. so long suckers.

hoppas att ni får en lika förjävlig kväll som jag har just nu.

/selin

Av bessibus - 7 mars 2009 19:46

yaay!!! äntligen ät hon här, jag som haft tråk i ca 2 h nu :P

så nu väntar väl typ msy o "bråk" om vi har tur.

nej, nog för tillfället.

solong suckers

/selin

Av bessibus - 7 mars 2009 19:06

japp rubriken säger väl allt. jag har så sjukt tråkigt att dte finns inte!

aarg! mooaa kom snart så de händer ngt här!

får se hur länge damen stannar. om de einte blir alltför sent kanske man drar ngn annanstans. :P haha.

jaja allt för nu.

so long suckers.

/selin

Av bessibus - 7 mars 2009 17:28

detta lär låta konsigt el ngt, men de är bra och jag har alltid tyckt det men typ inte lyssnat på dom ändå.

har haft låten she's so i hundra år! amen 2år iaf.

och nu är jag smått influerad igen, har folket i klassen att tacka för de el ngt.

bjuder på en låt här nu, NJUT!

/selin

Av bessibus - 7 mars 2009 17:19

japp sarah och jag drog till jälla-norrhagen för trevligt folk o alkohol.

efter ett tag så får sarah ett samtal och snackar i år.

de va hennes mor som ringde, och hon måste ta sig hem nu :(

jätte tråk!

menmen jag stannade. och jag vet itne men fan va tyst jag va igår omman tänker efter. helt sjukt! jaja, menmen, inte mkt att göra åt.

hahaha, jag tänker på när en viss person skulle få upp en djungelvårl men munnen från min urringning.. det gick ju bra,, host. bättre lycka nästa ggn säger jag^^

och btw fan va vi bytte hus. först va vi hos alle, sen va vi hos chrille och vi slutade allt hos danne :O vi va fan i hela norrhagen på ngn h :O hahaha.


jaja, jag slagga hos alle, som fick trubbel vis 4-5 då de va vattem på golvet på undervåningen,. så de va bara att ösa vatten då.

jag va inte med, jag sov/halvsov. menmen.

klev upp tidigt tog 09.43 bussen hem.

kom hem åt, duscha, SOV! fan va skönt de va.

sen ringde moa o jag följde med henen på stan en stund, trevlans.

drog hem, åt nyss. ska väl diska strax och sen lägga mig och vila lite. vore så skönt, sen runt 7-8 kommer moa, o vi ska mysa lite här.

sweet. d smsade mig också, men jag har iinga pengar så. ring elle rmsn. du har min tillåtelse.


jaja, enj verkligheten kallar. hör av er om ni känner fört.

/selin

Ovido - Quiz & Flashcards