Alla inlägg den 6 mars 2009

Av bessibus - 6 mars 2009 16:04

..driver.

hej mitt namn e selin och jag lider av uttråkhet (?)

jag ahr så grymt tråkigt just nu! och hungrig är jag också, och jag ska laga mat, känn på den;)

det blir potais (gjord i ugn), spett av karre, ngt med champinjoner kanske och haricots hverts (?). typ.

blir nog bra.

så har fixat lite m köttet och ska fixa med potatisen nu. skala skiva, olja salt in i ugn, MUMS!


haha. planerna för ikväll går SEGT! sarah och jag ska väl hänga ihop iaf om inte annat. vi ska kanske hänga m d&co om inte så hade hon kanske ngn fest. kulkul.


em va nyss o handlade m mor min, så idag ar jag inte gjrot mkt, duschade och såg på film. de e allt bra mys.


jaj allt för nu.

/Selin

Av bessibus - 6 mars 2009 09:49

japp, jag är redan vaken på min lediga dag.

va o gymmade vid 08.30, skönt, men jag pallade itne så mkt, konditions maskinerna va upptagna så jag körde kanske 3-4000m rodd. sen gav jag upp och drog hem.

så nu är jag här och fixar frukost.

sen bär de av in i duschen. duscha o tvätta håret.

sen frå vi se, ska kanske se en film, eller fixa i mitt rum.

blir nog film fast jag borde göra mitt rum, menmen, inte mkt att göra åt de.

solongsuckers

/selin

Ovido - Quiz & Flashcards