Alla inlägg den 17 mars 2009

Av bessibus - 17 mars 2009 21:14

I'm tired of being what you want me to be
Feeling so faithless, lost under the surface
I don't know what you're expecting of me
Put under the pressure of walking in your shoes

(Caught in the undertow just caught in the undertow)
Every step that I take is another mistake to you
(Caught in the undertow just caught in the undertow)

I've become so numb I can't feel you there
Become so tired so much more aware
I'm becoming this all I want to do
Is be more like me and be less like you

Can't you see that you're smothering me?
Holding too tightly, afraid to lose control
Cause everything that you thought I would be
Has fallen apart right in front of you

(Caught in the undertow just caught in the undertow)
Every step that I take is another mistake to you
(Caught in the undertow just caught in the undertow)
And every second I waste is more than I can take

I've become so numb I can't feel you there
Become so tired so much more aware
I'm becoming this all I want to do
Is be more like me and be less like you

And I know I may end up failing too
But I know you were just like me
With someone disappointed in you

I've become so numb I can't feel you there
Become so tired so much more aware
I'm becoming this all I want to do
Is be more like me and be less like you

I've become so numb I can't feel you there
I'm tired of being what you want me to be
I've become so numb I can't feel you there
I'm tired of being what you want me to be

Av bessibus - 17 mars 2009 20:10

jag är trött. seg. på taskigt humör och bordeplugga.

ist sk ajg se på film och plugga starx. ska göra hälsopedagogiken.

trevlans.

allt för mig, so long suckers.

selin

Av bessibus - 17 mars 2009 16:42

  saints.jpg boondock saints image by mruhl


And shepherds we shall be,
For Thee, my Lord, for Thee.
Power hath descended forth from Thy hand,
That our feet may swiftly carry out Thy command.
So we shall flow a river forth to Thee
And teeming with souls shall it ever be.
In nomine Patris et Filii et Spiritus Sancti.

Av bessibus - 17 mars 2009 15:17

ja nu e jag i ngn svacka, peppet är borta.

tror de har för att jag inte tog tag i skolan idag.

nu sitter jag här och lyssnar på metallica.

suktar efter en cigg el två.

ett helt paket faktiskt.

och ngn form av sällskap. även fast tiden inte finns.

jag åker inte och tränar idag, peppet är inte där så vad gör det för skillnad?

antingen blir jag fet som ett berg (vilket enligt mig jag redan är) eller så kan jag ju svälta mig.
okej realistiskt, jag måste må skit för det. när jag är opepp äter jag mer än annars.. de suger ju hårt.
huvudet säger: skärp dig selin!
resten av mig säger: orka bry sig..


tankarna snurrar. f**** på allt.

Av bessibus - 17 mars 2009 14:39

min lust till allt är som bortblåst just nu.

har pluggat en stund men övergett det.

ser på film nu.

jag menar vad är problemen nu?

jag ska gå in i mig själv sen. känne efter vad jag känner och ta redan på de och lösa det,.

jag är så jävla trött på skiten!

Av bessibus - 17 mars 2009 13:25

Sex-drugs-and-rock-n-roll-.gif image by you_suck0505


underbara totalt värda band/artister:

beatles

elvis

björn rosenström

bob dylan

buckcherry

foo fighters

greenday

kent

maroon 5

metallica

muse

acdc, ska fixa mer sånt^^

soilwork

skrewdriver

rage against the machine

nirvana

nomy

marilyn manson

linkin park

takida

the libertines

volbeat

för bra musik ladda ner detta ;)

lycka till med rocken.

/selin

Av bessibus - 17 mars 2009 11:22

nej folket asså jag stannar hemam idag, jag orkar inte ta mig in till skolan jag har precis kommit igång med pluggandet och det går bra, vill inte bryta mitt i.

sry fört, men jag kommer imorgon och på torsdag emd friska tag :D

så vad ska jag göra nu?
jo jag ska göra klart mitt 17-1800tals arbete och gå igenom infon till tiffs och mitt massage arbete. och pilla lite på det.

sen vid 15.30? ja ngt sånt iaf, ska jag ta mit till friskis och gå på ett medel pass.

belive me I NEED IT!

ska även kanske gå på en promenad, de är ju ganska fint väder.

kanske tar kameran ut på en sväng. trevlans.

nej. plugget kallar, se de som att jag jobbar hemifrån.

solongsuckers

/selin

Av bessibus - 17 mars 2009 10:55

japp jag ska/skulel ju plugga lite nu..

gör jag det, NEJ!

asså plugga är så inihelvete tråkigt!

men nej nu ska jag ska jag göra det en kort stund innan jag ska till skolan. PUNKT!

Ovido - Quiz & Flashcards