Alla inlägg den 11 mars 2009

Av bessibus - 11 mars 2009 22:05

japp vi säger natti natti nu.

ring om de är ngt.

solong suckers

/selin

Av bessibus - 11 mars 2009 19:55

kom hem för typ 1h sen.

praktiken va asskön idag, vi satt och snacka mkt, blev jävligt djupa. haha vi börja vid sex och slutade vid livshistoria :P hah men en skön prick är hon kickan :P

mor min kom till praktiken så jag fick skjuss hem. skönt för jag hade inte orkat gå :P

så vi åkte och köpte kinamat, GOTTI! vi köpte 4 små rätter och jag älskar verkligen den friterade bananen, inte så  mkt för de andra friterade men annars så, mkt gott!

så sitte rnu och har precis kollat egenom mina sidor som jag brukar kolla och ska nu kolla nr till grannen ringa dit och förvarna att jag kommer för att sedan om det går kila ner och hjälpa damen lite.

sen blire kanske istta här en stund till.

kanske göra svenska saken som ska in på måndag så jag får de ur världen.

annars blire väl sova, ska FÖRSÖKA lägga mig i tid ikväll. inte typ 12-1 utan vid kanske 10-11.

måste ladda med sömn inför helgen ;)


schemat för imorgon är:

sovmorgon :)

skola

kurator

träna?

plugga?

städa?


allt för nu, ring om de e ngt ni har nr.

solong suckers, selin

Av bessibus - 11 mars 2009 09:38

sitte rnu i skolan på min må bra kurs.

vi ska göra ett arbete om massage tekninker och en fördjupning i en behandlingsmetod. kul.

grupparbete med tiff om detta dådå.

det blir nog bra detta.


ska strax möta upp med sara o boman och ta en liten sväng med dom,sne äre praktiken som gäller

solong suckers

/selin

Ovido - Quiz & Flashcards