Alla inlägg den 10 mars 2009

Av bessibus - 10 mars 2009 21:07

ja de e väl planerna just nu. ska strax diska och lägga min matlåda till imorgon i kylen.

sen ska jag skriva klart mitt svenska arbete och duscha och tvätta håret? elelr ska jag kliva upp tidigt och göra det.. ska kanske göra det?

hmm.. liten tanke ställare :P


nej nu ska jag fortsätta med arbetet och fixa med musik.

solongsuckers.

hörs imorgon kväll

/selin

Av bessibus - 10 mars 2009 15:58

.... jag är så trött på att inte kunna lägga ut bilder!

nej jag tänker nu försöka fila på en ny blogg, på blogg.se.

jag går över till den igen, men inte än alls.

jag "öppnar" inte den förrens jag är NÖJD! med den.

och jag kan ju redan nu upplysao m att jag behöver hjälp med detta.

blogg desgin och jag höör inte ihop. eller de förjävla koderna och jag hör inte ihop!

nej men jag återkommer mer om detta.

solong suckers

/selin

Av bessibus - 10 mars 2009 14:45

vaknade ngt sent men kände ändå att detta bli en riktigt skön dag..

vickar på persiennen vad ser jag..? SNÖ!!! f***ing jävla SNÖ! hur mkt som helst! vafan! dagen e liiite förstörd.

tänker nästan ett tag på att skita i skolan, slippa cykla i motvind med snö som slår en i ansiktet och ist va hemma, ligga i min varma sköna säng, se på film, plugga lite och städa.

men nej, jag fixar mig och ger mig av till skolan.

datorkunskapen börjar gå bra nu. kan jag upplysa om, vangt lost igår:P men nu börjar de gå framåt.

efter d-kunskapen hade vi lång håla. så drog med sara och hämtade hennes skor, satt utanför solariet medans hon solade coh gick m henen til ur&penn, sen tillbaka till skolan som seriöst borde förbättra skolmaten.

som idag va ris, med lammfärsbiffar ich tomatsås.. smakade SKIT!

sen hade vi hnt, vi sminkade varann, eller jag blev sminkad, blev skit snyggt. bild kanske kommer sen om ni har tur ;) annars länk till bilden.

hade mentors samtal och sen bar det hem o snön igen.

helt okej dag dvs.


ska nu ta och göra lite kaffe. gör mig ngn macka. och plugga.

ska lämna in ett arbete om stress imorgon så bäst att görat nu itid.

sen ska jag kanske börja städa bakom min dörr. vi får se.

sen ska jag även laga mat ja. både till ikväll och till matlåda.

kulkul.

oj vad kommer jag på nu då. se e ju fan kör med ikväll.

ja som ni ser är jag nog sysselsatt idag.

tillsvidare ha det gött.

/selin

Ovido - Quiz & Flashcards