Alla inlägg den 8 mars 2009

Av bessibus - 8 mars 2009 19:57

                             


sen sån här skulle jag vilja ha, fast på höger sida och med texten.

"music is the air that i breathe and he blood that comes thru my veins"

 vore inte det liksom sjukt snyggt?



kalla mig galen men vore inte denna lagomt snygg på samma ställe som den oven fast på vänster sida..

eller?


ja people. jag är galen i tatueringar.

har ingen än men om 271 dar för att vara exakt så får jag o då jävlar.

haha. piercings och bläck kommer hamna på min kropp. punkt.


vad är din åsikt om tatueringar?

om det ovan?

din allmänna åsikt?

har du ngn egen?

vart har du gjort dom? (om du bor i uppsala)

jag är verkligen nyfiken på detta.


/selin

Av bessibus - 8 mars 2009 19:49

ja, jag ahar lite besluts ångest, gåå lägg mig framför tv:n, sitta här, eller gå å bada och läsa det sista i boken så jag kan skriva min bokresention som jag helt glömt bort hur man stavar, stavas de så? :P

blir nog sitta här i ngn minut för att sedan tappa upp ett bad o bada lite. raka benen osv. SKÖNT!

läser sen då ut boken och skriver ihop ngt om de. trevligt, sen äre sova som gäller. perioden av att sova lite har kommit tillbaka..

nog för att jag itne varit hemma nu då, emn jag sover ju dåligt när ja är hemma med.hittar ingenbra teori till detta..

menmen, köper kanske ngt sleepning pill el ngt så man får sova "normalt" ngn gång, inte då å då under dagen. eller halv dant från 1-2, dvs lägga sig runt 12, verkligen inte kunna somna, somnar och vaknar somnar vaknar, somnar vaknar, osv, och tillslut somna normalt vid typ 5 och vakna som ett jävla lik. det är itne kul, jag lider fan av de.


nej nog om det, kommer kanske in med bilder på lite tatoos jag skulle vilja göra. el ngt jag inte redan sagt att jag vill göra men som jag nu verkligen vill göra!

haha, jag komemr va så fin när jag e 20.. med bläck o stål pinnar lite här o var. :P

menemn, so long suckers

/selin

Av bessibus - 8 mars 2009 16:18

..japp jag gör de. verkligen det är så skönt, men fan va tråkig jag är när jag säger de.

perfekta värmen är alltid nrä man inte sover själv. annars måste man (jag) klä på min så in i helvete, fryser ju utafaan jämt! sjukt. ligger ju typ o skakar. haha, folk kan intyga om de^^


asså men sover ju fan typ 1/3 av sitt liv. kul liksom. och jag håller väl på att få ngn sömna sjukdom. jag vill sova jämt. nu förtiden.

den igår vi typ 11 har jag typ sovigt hela tiden, bara på olika ställen..

galet, juh.


nej funderar på att göra klart här plocka upp lite i mitt rum. tvätta bort mitt smink och gå å lägga mig tills typ 17.30 då jag ska bege mig till dc för att låna bok av sara. svenska boken, läsa lite snabbt och svara på restrerabnde frågor så jag klarar läxförhöret imorgon.

ska även fortfarande läsa klart de sista ur boken, och skriva lite snabbt om den.


fy fan va trött jag är och gud va jag inte orkar med denna dagen och morgondagen. vill va hemma och sova, får man det?

nej selin, skärp dig tänk på närvaron! kämpa på! låt de inte slita sig nu, det är ju du måste kämpa!!


nej orka skriva mer onödig info. funderar grovt på att byta blogg. till blogg.se för att kunna ha mer bilder anan design osv.

vad tycker ni? jag ahde en där förut. men bytte bort den mot denna. kulkul


solong suckers.

/Selin

Av bessibus - 8 mars 2009 12:28

em, japp igår va ju moa här, trevlans. total damp på petra mede. funderar verkligen på att dumpa finalen för ngt bättre. nu när jag suttit o pinat mig egenom programen.

menmen, moa stack allt för tidigt. så då satt jag kvar här ett bra tag. sen blev jag lite pömsig och gick o la mig ett tag. vaknar av telen, d ringer, evtte fan va han ville då. somnar om, ringer igen och jag beger mig ut.

klockan är nu typ 2 på natten xD

jaja. livet är ett äventyr, kom typ dit, rökte lite, sov^^ vakna,  rökte stack.

vilket liv amn har.

så nu är jag här. ska väl ta och duscha lite hade jag tänkt sen kanske diska och sen läsa de sista i boken och skriva en liten resention om det.

sen ska jag kolla med ngn om jag kan få komma över och skriva lite svar på frågor som jag kan lära in, eftersom vi har läxförhör i svenska (renäsanssen) bokredovisning och en inlämnings uppgift. (jag glömde boken i skolan! jippi) livet leker nu..


blir nog kanske en tidig kväll ikväll. e ngt trött. eller så sover jag en mini stund nu. de vore också trevligt.

nej people. jag ger er tillåtelse att ringa mig om det är ngt.

so long suckers

/selin

Ovido - Quiz & Flashcards