Alla inlägg den 12 mars 2009

Av bessibus - 12 mars 2009 20:50

haha kollade just in videon^^

hah mkt hångel i den ni xD

dock helt ovetande när jag la upp den, men skit i det låten är för bra frö at va sann så :D

enjoy people

Av bessibus - 12 mars 2009 20:35

Av bessibus - 12 mars 2009 18:14

japp denna brud blir hela 18 år idag :D

grattis babe!

ja jag kommer ju om exakt 267 dar och röjer med dig!

btw 12 år kvar till 30,

22 år till 40 och

32 år till 50 ;)

ja jag blir ju iaf 50 sist, alltid ngt ;)

haha, men grattis babe!

love ya! <33

/selin

Av bessibus - 12 mars 2009 16:31

nej jag är ingen dansar men dessa låtar får mig att vilja dansa ibland ;)

Av bessibus - 12 mars 2009 16:19

hej alla fans! för att göra som favvon ;)

dagen flöt på riktigt bra.

skola, idrott, älska friskis pass på riktigt asså. sen lunch och sh.

efter skolan bar det av till kuratorn, vet inte va de e med mig idag men va så lättsam där idag xD

aja, sen mötte jag upp boman och vi strosa runt lite.

nu e jag hemma ska strax göra pannkakssmet och fixa sprit.

SWEET! måste ju dock låna pengar för att få sprit med de kan jag ju leva med :P

sen ska jag göra svenskan och fixa lite i mitt rum om jag orkar.

musik bjuder jag kanske på senare. tills dess...

solongsuckers

selin

Av bessibus - 12 mars 2009 09:16

japp nu sitter jag här äter frukost ska strax kila och fixa mig och pallra mig mot skolan. el fyrishov rättare sagt, på schemat står de idrott.

sen äre skolan som gäller hittar lite fakta nu till sh-lektionen så han inte total dampar på mig sen :P vore inte så jäva kul^^

sen äre um igen dådå. you gotta love it..

sen hem och va? svenska? städa? ja jag tror att det blir ngt sådant om ingen har ngn annan ide!

nej livet kallar, ha det gött, solongsuckers

/selin

Ovido - Quiz & Flashcards