Direktlänk till inlägg 29 mars 2009

flickebarnet är hemma!

Av bessibus - 29 mars 2009 19:08

em, ja jag är hemma igen ochj dagen har väl inte varit den bästa..

em, vi börjar med problemet de flesta vill slippa. mensvärk people. jag lider av en gorv sort av mensvärk, inte oj jag har nog lite ont, utan nej men hej jag har JÄVLIGT ont i min mage, kan knappt gå, stå, sitta. jag vill dö ont!

em, sen har ju mor o jagh verkligen bråkat hela dagen! herre gud!

vapenvila?

kom hem, vråkar med, åker till lägenheten, bråkar mer!

men men, tills liut höll ajg käft, blev inte b'ttre men ag orkade inte käfta mer!

åkte då hem o lagade mat.

nu ska jag nog duscha tvätta håret, fixa med kläder, packa osv.

jag flyttar ju imorgon, trevligt? NEJ!

men inte mkt att göra åt.


måste verkligen komma igång emd träningen med asså!

ska springa varje morgon? ca 2,5 km. sen måste jag börja sola.

asså hej mitt namn e lik!


imorgon äre även praktik.

btw, vet ej när jag bloggar nästa ggn, så fort som möjligt vore ju bra, ska försöka få igång datorn så fort de bara går!

har arbeten som ska in som jag MÅSTE hålla åp med och så.


nej nu ska jag fan duscha, återkommer med hur helgen varit.

solongsuckers.

/Selin

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bessibus - 26 augusti 2009 21:12

okej jag kanske inte är helt nöjd, men jag har en ny blogg. :) jag har kvar denna ett rba tag så alla ni som kollar in uppfattar att de är en ny blogg som gäller.  och bloggen som gäller är: bessibus.blogspot.com   hoppas att ni gillar den mer, den ...

Av bessibus - 26 augusti 2009 14:53

japp så är de och de va lite "intensivt" höhö. vi började med att sminka varann.. hah jag sög balle va så längesen! men men  sen hade vi lunch i matsalen jag hatar, 1. ett fult matkort på mig! 2. upplägget är helt cp! menmen sen va de en lektion jag ...

Av bessibus - 25 augusti 2009 21:29

jo tack jag har börjat fila på den och börjar bli lite nöjd, ska fråna sara lite grejjer nr hon komemr tillbaka, vissa saker jag inte fattar. och just de, jag har nu  också en facebook. ryktes med nu idag, efter att sara (svikaren) gick med efter att...

Av bessibus - 25 augusti 2009 15:21

1. Är du singel? nej2. Är du lycklig? ja då de är jag väl3. Är du uttråkad? hyffsat4. Är du ledsen? nej5. Är du italienare? nej6. Är du gravid? Nej7. Är du full? Nej 8. Är du en cooling? haha alltid9. Är du från Irland? Nej10. Är dina föräldrar fortf...

Ovido - Quiz & Flashcards