Alla inlägg den 16 mars 2009

Av bessibus - 16 mars 2009 21:03




vägen till mitt hjärta är genom choklad?

(driver)

Av bessibus - 16 mars 2009 16:54

va hos kuratorn idag igen.

de kan mkt väl va sista ggn. lyssna. sista ggn.

jag har inte alltid accepterat hur de är i mitt liv, och jag låter de påverka mig enormt mkt. jag har tagit på mig ansvaret för så mkt som inte ens har med mig att göra.

eller det har med "mig" att göra men de va ngt jag itne kunde påverka som gjorde att jag mådde så sjukt dåligt.

därför fick jag gå till en kurator, efter x antal människor sagt det och att jag brytit ihop för många ggr.

då för 3 ½ månad sen gick jag till en kurator, dagen innan min 17års dag.

har aldrig gråtigt så mkt i hela migg liv på 50 min.

shit asså helt sjukt.

va helt borta hela dagen. varken åt el drack.

på kvällen drack jag och hör o häpna jag blev "full" på 2 öl.

haha, sjukt. för jag tål egentligen ganska mkt.

men men sen dess har jag gått dit och långsamt blivigt bättre?

de vet jag faktiskt inte, men jag evt att jag tänker på dett på ett helt annat sätt. det plågar mig fortfarande, de gör de och de kommer de alltid att göra, emn jag har accepterat att min pappa är där han är och att han är en skit. en jävla skitstövel är vad han är, och just nu vill jag inte ha mkt med han att göra.

om han skulle at kontakt nu skulle jag nog bryta ihop jag tror de.

och behöva gå tillbaka, emn just nu e de ganska lugnt.

psyket är fortfarande inte med men de är bättre. el vad man ska säga.

ska dit om 1 månad igen. får se hur det är då.

en dag kanske jag tar till mig mod och åker till han och säger som det är.

just nu orkar jag inte med det alls.

jag har precis accepterat hur mitt liv är. det är ett STORT steg. ett riktigt stort steg.

det gör fortfarande ont att snacka om det, det gör de.

jag gråter fortfarande nrä jag snackar om de.

men jag bryter inte ihop.


för er som inte vet så är min far alkolist och va jämt full.

han slog min mor, jag har sett att han slagit henne.

jag har förknippat alkoholdoften och cigg rök med min pappa.

det har varit doften som va min pappa. när jag va liten va de så min pappa doftade, jag visste ju då inte att de va de som luktade...

när jag va 8 år försvann han ur mitt liv och jag tänkte inte mkt på de.

i 9:an mådde jag skit pga av detta.

får ett julkort förra julen och bryter ihop totalt..

det tar 15 min innan jag öppnar kuvertet och 5 min innan jag läser innehållet. ni ska veta hur ont det gör i min kropp under denna tid. hur mitt psyke lider, hur jag gråter dag in och dag ut, somnar i tårar, kan vakna i tårar.

lite senare för ungefär ett år sen får jag reda på att han sitter i fängelse men min mor vill inte säga vf. hon vill skona mitt hjärta. (dålig anledning faktiskt, förstår vf hon gjorde så men de va fel.)

så lilla jag får ta reda på det själv. skriver ett brev och får reda på att han slagit ihjäl en annan människa.

efter detta mår jag så sjukt åligt att ni vet inte. ni kan inte ens tänka er.

får fjäskande brev om att jag inte ska hata han. jag skiter i att svara.

kan ni tänka er att veta att er förälder tagit ett liv? ett liv, men dens händer..

sen dess har jag då gått till en kurator. mina käraste "tvingade" nästan dit mig. och jag är så jävla glad lver det, jag älskar er så himla mkt!

jag hatar dig pappa.. så jävla mkt, det du gjort är inget jag kan förlåta.


jag vet även att det finns en sak min mor inte säger til mig förrän jag är 18, vilket plågar mig ibland, men de är inte mkt jag kan göra åt de.

bara vänta i 260 dar å kanske åd gå tillbaka till um ch börja denna cykel igen.

 men de tar vi då. jag tänker nästan aldrig på min pappa på de sättet mer.

jag har accepterat det här. och tänker inte må skit 24/7 längre, jag har min tonår en gång i livet! nu tänker jag leva ut den, ordentligt.

ni ska veta att jag kanske inte känner såhär om 1vecka, 1månad, men just nu ä rdet detta jag känner.

och jag är "glad" att jag vågar säga det.

det är inget jag är stolt över eller skryter om jag berättar hur mitt liv ser ut inget mer.

om det nu ens är ngn som orkar läsa allt detta.


frågor får gärna ställas, jag svarar gärna.

jag vet att jag är långt ifrån ensam om detta, det förekommer så mkt skit i dagens hem, som vi inte ser eller blundar för.


tänker bjuda på en låt.

lindsay lohan - confessions of a broken heart

allt stämme rinte men jag har gråtigt många tårar till denna låt.


I love you.
I love you.
I love you.
I loved you!

Daughter to father, daughter to father!
I don't know you, but I still want to.
Daughter to father, daughter to father!
Tell me the truth, did you ever love me?
These are the confessions of a broken heart!


och så tänkte jag bjuda på avril lavigne - nobody's home.

för att dne är så jävla mkt jag! jag har ingen kontakt med min far och egentligen ingen kontakt med min mor. de e bara en yta som folk kan uppfatta.


allt för mig.

/selin

Av bessibus - 16 mars 2009 12:20

japp sitter i skolans bibliotek nu och gör svenska saken.

när jag är klar med detta ska jag leta info om 17-1800-talets mode, makeup och hår, och skicka itll mig så ska jag pilla med det när jag kommer hem.

kom på att jag ska till kuratorn idag klockan 15.

trevligt, nejmen jag har ingen lust med det idag alls.

men de ska ju göras.

nej, nu ska jag plugga vidare.

solongsuckers

/selin

Av bessibus - 16 mars 2009 10:42

haha, allt på datorn är skit litet! ser knappt vad jag skreiver :O

men men är i skolan och har datakunskap, har skit tråk! därför vagrar jag arbeta!

sitter då och kollar komentarer på bdb och enbart är! har gjort 1,5 uppgift idag iaf, men jag orkar verkligen inte göra ngt:P

em, lunch snart iaf, hoppas på god mat, är gansk ahungrig.

sen e de svenska och verkligen hata svenska! finns inget bra med de.

ska skriva om kaffe då tror jag, söka info om d eoch ba skriva en  halv sida om de^^ sweet

sen ere hemgång som gäller.

insåg idag att jag bara kommer ta den vägen till skolan typ 10 ggr ill :(

tragiskt.

men sånt e livet.

funderar på att träna ikväll.

puls medel eller styrka medel.

lustar åt de passet som är senaste av som, vet ej vilket de är men det blire nog, ska koll amed pettersson och tessi om de vill med annars drar jag själv,  måste verkligen träna känner jag. beach 09 kroppen är långt bort ;)


nej till arbetet nu kanske, hör av mig senare, läs på,

btw för bilder av festandet i helgen gå in på länken till min bdb längre ner och klolla å gårdagens bilder, dvs den 15 mars.

solong suckers

/selin

Ovido - Quiz & Flashcards