Alla inlägg den 20 mars 2009

Av bessibus - 20 mars 2009 11:57

ja ni vad tycker ni om detta?

de är betydligt mer vår än tidigare.

jag vet ej om jag trivs med detta.

men de märker ni ju sbnart om jag gör de eller ej.

men vad tycker ni?

selin

Av bessibus - 20 mars 2009 11:50

ja nu sitter jag här med nyklarna framför mig.

de är fina, glansande och utan minsta repa.

vad känner jag? jo jag har känslan att springa tills jag inte kan andas mer..

känskan av att ngt tungt är i min mage. (barn? driver)

känslan av att jag inte kommer finnas till här på ett tag..

känslan av att tomhet och nedstämdhet är snart som ett paket på posten..

Av bessibus - 20 mars 2009 09:21

japp då sitter jag här och små dampar på datorn som igår, inget vill funka på min användare! va fan e problemet!!!!! :@

funderar på att ta bort msn helt, och kolla om ngt funkar då och sen installera igen. kul va? nej

men men utöver de vaknade jag för inte så längesen (en timma sen) nu sitter jag här och dricker kaffe. och ska väl strax kanske duscha.

morsan är och hämtar nykeln om jag inte m inns fel. japp vi får nykeln idag till lägenheten. trevligt.

så vi ska väl åka dit med massa skit idag om inte annat och typ ta en full bil med saker varje kväll. (ni tänker hur mkt grejjer har ni? jag tänker vi har en skit liten bil xD)

btw ngn ba ringde och sa du kan bli polisanmäld, slutar ich jag ba för vad, den ba lägger på. TÖNT! ahhahaha.

jajaja. so longsucker jags ka ringa morsan.

/selin

Ovido - Quiz & Flashcards