Alla inlägg under september 2008

Av bessibus - 30 september 2008 21:06

haha, petterssons underbara älskling.

ett riktigt lammkött ;)

så enjoy, obs! han e bara fjorton. 

/e

Av bessibus - 30 september 2008 21:02

jag sitter hemma hos pettersson och vi kollar på lite klipp.

hittade detta och smälte. hur gulligtr som helst.

jag döör xD

enjoy.

/e

Av bessibus - 30 september 2008 17:01

tisdag idag, och skola igen, började inte förrän kl 1, skit skönt, dock inte lika skönt då mamma glömde bort att jag hade sovmorgon och väckte mig.

men somnade tack o lov om. vaknade runt nio, gick då upp och åt frukost och satt här en stund för att sedan sätta på hög härlig rock musik att göra sig iordning till. när jag va klar så satte jag mig o pluggade builimi o BED en stund, börjar gå framåt nu.

drog till skolan sen där vi fotsatte med nagel-förlängningar, tidigare har vi jobbat med glasfiber, nu jobbade vi med akryl. lite anorlunda, enklare teknik, fortare känns det som att de gick också, men jag tycker att glasfiber va lättare att få "fint" även fast det är lite mer pill..

hur som helst, gick hem i regnet, eftersom de va så fint i morse gick jag till skolan, det ångrade jag sen på vägen hem, men det är skönt att gå ibland. man får upp pulsen o allt på ett helt annat sätt.

kom hem och gjorde mat, jag wokade. hur gott som helst.

nu snart äre kör. hade tänkt diska lite först. sen efter kören blire hem till pettersson, ska plugga lite där. sen bär det hemåt. måste plugga.

det va min dag de.


dagens låt:

Evanescence - bring me to life


ha en bra kväll preole. tjingeling

/e

Av bessibus - 29 september 2008 19:47

ville bara säga att jag bytt namn på bilddagboken.
MsSelin blev helt plötsligt bessi-bus.

så nu vet ni det, besök gärna.

/e

Av bessibus - 29 september 2008 15:50

hah, jag älskar mina kusin barn, verkligen de är hur söta som helst, och i detta inlägg tänkte jag lovorda, sebastian 11 år. han är lite små kär och hur som helst han lyssnar grymt mkt på denna låt, och jag tycker att det är asasött, han är ju urgullig. jag smälter totalt.

så jag känner att jag smået lägga upp detta, på bloggen.

här presenterar jag..
kobojsarna - jag vet du vill ha mig. 

hah enjoy
/e

Av bessibus - 29 september 2008 15:18

asså jag är helt såld på denna låt det är helt sjukt.

älskar den grymt mkt.

brukar kunna älskar låtar dock, men inte på en gång, denna va ju skit bra från första stund XD

haha. så tänkte dela med mig av musiken idag.

då detta blir dagens låt, ihop med en annan.

Ziggi marley - Rainbow In The Sky
Volbeat - The Garden's tale

kanske bloggar senare idag vi får se hjur de blir, nu ska jag ta ngt att äta är hungrig, aja, ha det bäst.

/e








Av bessibus - 28 september 2008 21:13

ja ni, igår och idag har jag varit glad, o det är u bra, trots att det idag va lite guppigt har det varit ganska bra liksom.

vad har jag gjort då?

jo jag har fixat mig, dragit till stan, byttlakan i min säng som jag tydligen gjorde på fel sätt.. så nu är sängen för en gångs skull bäddad.

och så har jag suttit här, vid saken som gör att man har lite mindre liv.

men det har varit kul att sitta här, vilket det oftast är.

aja, hur som helst, borde plugga just nu, men gör jag det? nej, jag har noll konsentrationsförmåda. verkligen den är = noll.

haha, det brukar inte va så. men nu är den det.. då man behöver den som mest.

aja måndag imorgon,

sh redovisning står på schemat. sen 3h hål, som jag hade tänkt plugga på. sen bild. som jag förövrigt suger på.

menmen, funderar på att dra mig mot mitt rum. men apalalr itne. haha!

/e

Av bessibus - 28 september 2008 18:16

denna låt tipsade pettersson mig om tidigare idag, har lyssnat lite på den nu.

den är mysig, och skön att lyssna på.

så här kommer den,
sara em - always mine.

/e

Ovido - Quiz & Flashcards