Alla inlägg den 1 mars 2009

Av bessibus - 1 mars 2009 21:52

japp de lär bli min tidigaste kväll på länge. jags ka gå å lägga mig.

borsta tänderna o kolla igenom min redovisning om våldtäkter imorgon.

ska bli kul o se hur de blir, känns oms att vi kommer dra över. men de får de leva med för våran redovisning är BRA! haha.

menemn, jag har inte gjort mkt idag, har inte orkat ett skit är så himla trött. helt sjukt, elle rjag har sett på film, men de gills inte, haha, såg dark floors, hette den så? tror de, men iaf den SÖG HÅRT! (trailer längre ner) "monstrerna" är lordi liksom..

sen såg jag farm house den va bättre, blev ngt äcklad när rivjärnet kom fram.. *ryser* men den va lite knäpp o ja. menmen, även trailer till den finns längre ner. den är värdare att se än dark floors. menmen.

alltfrån mig, sängen kallar.

sov gott sverige!

/selin

Av bessibus - 1 mars 2009 13:39

japp söndag alla redan :O och elisabeth är TRÖTT!

sovigt för lite i helgen tror jag.

jaja, helgen i snabbhet, i fre drog jag till rasbo. o allmänt ba va, såg på film osv.

kom hem. fixade mig ytterst lite sen drog tessi o jag till maxi och köpte godis, munkar, gick donken o snacka äckliga saker, vilket fick mig må dåligt.

jag kom hem sen o då drog jag ut till vänge o möttes av 5 pojkar. (jälla-folk bla.) o de va kul. haha.

"chicken fucking" hahahahaha. och att förklara "no shit sherlock"-uttrycket för en full människa i sina bästa dar är itne alltid lätt. vilket ledde till några asg.

kvällen va värd iaf.

haha. tackar för det. tog 10.33 bussen hem o nu e jag hemma o har duchat osv, SKÖNT!

vill se en film el sova lite o sen rensa lite i mitt rum. el ngt.

ngt jag verkligen inte kommer klara av idag är klagande eller tjat. då exploderar jag nog..

menmen, solong suckers, fortsätt läs. de är så kul :)

/selin

Ovido - Quiz & Flashcards