Alla inlägg den 24 mars 2009

Av bessibus - 24 mars 2009 19:47

japp praktik idag, gick finfint :)

em vet inte vad jag gjorde^^ stod och va fin xD

em sen så efter praktiken cyklade jag till kören.

haha, mys, DISSARE TESSI! xD

sen så totalt dampade jag på min cykel (inte ovanligt) den ville inte sammarbeta! HATA! :@
cyklade hem och åt. älska mat :D

ska strax göra matlåda, sen ska jag plugga ikväll..

de e ju alltid kul.

massage står på schemat.

ska även duscha och tvätta håret om jag inte tar och badar, vore så skönt!

em, sen så kom jag på idag att jag även måste plugga på mitt eu arbete!

när ska de va inne?

så jag ser nu att jag borde sätta fart på mitt pluggande.

insåg även att jag har ca 3-4 kvällar att packa ihop alla mina saker :O

herre gud, de är ju ingenting!

men men de fixar jag xD

nej nu äre plugg som gäller.

solongsuckers

/selin

Av bessibus - 24 mars 2009 09:47

japp igår kväll träffade jag anton trevlans.

vi va här en stund innan vi drog in till stan för att han skulle dra hem.


idag äre praktik som gäller, sen kör, sen hem , äta och plugga.

trevligt.

em kanske en sväng förbi lägenheten också.

jaja. så äre.

pusshej

Ovido - Quiz & Flashcards