Alla inlägg den 17 mars 2009

Av bessibus - 17 mars 2009 10:45

...min såkallade andra hälft, mitt liv.

min bästa vän


Av bessibus - 17 mars 2009 10:08

japp, nu sitter jag här, har duschat, men tänker nog skita i att sminka mig idag med, tar lite puder bah.

em ska väl strax fixa håret, emn innan dess tänkte jag göra klart 17-1800tals läxan.

nästan klar med 1700 och har mkt fakta till 1800 så de ska nog gå fort.

problemet är bara att jag har gör mkt text!

men men, det får hon ta och leva med tkr jag!

nej ska kanske träna idag. gjorde aldrig det igår, orkade inte.

men jag har tänkt och min komditionsträning kommer igång på riktigt om ca 3 veckor. jag bor då längs en slinga på ca 2,5 km som jag tänkte springa och sen tnker jag nog gå på friskis pass.

jag klänner för stunden att ag behöver ngn som skriker på mig att orka mera.

btw ska även köpa vikt manchetter som de så fint hette.



att ha runt handleden så jag bygger upp lite muskler hrä typ.

mina armar är ju ngt klena.

nej allt för mig, selin

Av bessibus - 17 mars 2009 08:05

ja ni nu sitter jag här (hemma) borde vara klar nu och på väg till skolan, men flickebarnet vakna för typ 20 min sen.

kunde ha stressat i väg men gjorde inte de. görinte det, för jag skulle duscha och tvätta håret ich jag orkar inte ta med frukost igen.

så jag ska kila till skolan vid 12 då vår nästa lektion är.

är vi tillbaka där vi började? skita i skolan?

nej det är vi inte. this is a one time thing.

imorgon är jag backon track.

so long suckers, selin

Ovido - Quiz & Flashcards