Alla inlägg under mars 2009

Av bessibus - 20 mars 2009 09:21

japp då sitter jag här och små dampar på datorn som igår, inget vill funka på min användare! va fan e problemet!!!!! :@

funderar på att ta bort msn helt, och kolla om ngt funkar då och sen installera igen. kul va? nej

men men utöver de vaknade jag för inte så längesen (en timma sen) nu sitter jag här och dricker kaffe. och ska väl strax kanske duscha.

morsan är och hämtar nykeln om jag inte m inns fel. japp vi får nykeln idag till lägenheten. trevligt.

så vi ska väl åka dit med massa skit idag om inte annat och typ ta en full bil med saker varje kväll. (ni tänker hur mkt grejjer har ni? jag tänker vi har en skit liten bil xD)

btw ngn ba ringde och sa du kan bli polisanmäld, slutar ich jag ba för vad, den ba lägger på. TÖNT! ahhahaha.

jajaja. so longsucker jags ka ringa morsan.

/selin

Av bessibus - 19 mars 2009 19:16

japp så sant som de va skrivet äre.

jag är i uppror mot datorn. minanvändare vill inte få igång msn eller internet. VA FAN ÄR FELET!!!!
utöver de äre finfint.

DÖD åt teknik!

--tankar från selin

Av bessibus - 19 mars 2009 16:27

Av bessibus - 19 mars 2009 09:05

trevligt trevligt, snart helg, eller rättare sagt min sista skoldag för veckan :D happy face.

den består av idrott och sh.

sen ska jag hem och göra klart mitt 1700-1800 talsarbete.

sen ere helg.

och imorgon klockan 8-9 får vi nykeln till lägeneheten..

ska nog kanske inte följa med vet ej om jag pallar.

jag ska nog börja packa ner saker i lådor och så. de jag inte använder menar jag. för den 30 går flyttlasset. och de e ju bra om man inte gör allt den 29:de.

btw nästa vecka äre praktik. sweet! i like it there. jag kickan och ngn lena (som ersätter mona) ska vara där. trevlans.

och people ingen missade väl vårvädret som va igår?

så jävla skönt och varmt, VÅREN ÄR HÄR!

nej nu ska jag byta om till idortts kläder, tvätta fejan och packa ner dagens kläder.

solongsuckers.

/selin

Av bessibus - 18 mars 2009 19:58

hah jag har varit små dryg idag tror jag.

praktiken flöt på, drog till ikea med mor min.

handlade lite "nödvändiga" saker tioll nya stället och kollade på bla soffa.

sen drog vi och handla.

nu e jag hemma, ska strax ta och bada. mina ben värker. totally^^

sen ska jag ta och göra klart mitt arb om 1700-1800 talets mode.

sen ska jag sova.

jag är trött.

nej allt från mig.

so long suckers

/selin


Av bessibus - 18 mars 2009 09:33

japp nu sitter jag här på hälsopedagogiken och har precis gjort klart halva mitt massage arbete.

sk strax fortsätta med det så jag blir klar ngn gång :)

sen ska jag gå till praktiken, trelivgt.

sen blir jag hämtad av mor min vidd 6 och vi ska ta en tripp till ikea. trevlans. ska nog kolla lite på säng och ett litet  bord att ha bredvid sängen plus att mor ska no kolla på soffor mm.

alltså jag vill inte flytta men det blir nog bra, det är jag övertygad om. men kan se de som ett slut på ett kapitel i livet. men jag ska nog ikväll eller imorgon kväll gå å fota lite på kantorsgatan.


vet ni vad jag kom på idag?
jag kommer bara få gå min vä g till skolan nu typtyp 7 ggr till.. :O 7 ggr och då är de ränkat fram otillbaka!

men men jag får lite närmre så ska väl inte klaga mkt.

det blir nog bra.


saker jag ska fixa nästa månad:


  • jobb
  • börja sola
  • köpa tyngder till händerna
  • ny sportbh.
  • sprit (a)

ja de e väl de, nej nu mnåste jag jobba igen.

ha en trevlig dag.

/selin

Ovido - Quiz & Flashcards