Direktlänk till inlägg 27 mars 2009

koncentrations svårtigheter!

Av bessibus - 27 mars 2009 16:03

ja jag har koncentrationssvårigheter.

asså mina ögon gör ont av skärmen. och jag ska nu sitta i en bil i ca 3 h, vet ej vad middagen blir och ja jag är röksugen, men vet ej om jag hinner röka innan jag drar, dvs en helg helg utan cigg.. lycka till.

har en cigg kvar vore got tatt röka den i sällskap med sarah? hon smsade mig vid halv så. vet ej om hon är här eller ej, vore trevligt om hon va.

men men kom även pånu att jag är skyldig henne pengar..

de ks ahon ju få ngn dag med.. trevligt NOT!

påsklovet=söka jobb? vore guld, ska söka på coop kanske eller ikea? el liknande. jag behöver pemgar liksom.

nej och festa vill jag också. jag vill verkligen bli full. känner för de nu, är i en kris jag gärna super bort. flyttar om 2 dar (måndag) är jag hemma i helgen? NEJ!!! jag ska ju fan va i skogen! hallå va faan! i en skog full av snö dessutom. :@ kunde jag inte bara fått vara hemma :'(

jaja, som jag känner just nu har jag inget jävla hem. varken där jag bor nu elelr dit jag ska flytta inget känns osm hemma.

hah snacka om uppsats utan stycken!

jaja, de får ni leva med mom ni orkar läsa min blogg nuförtiden!

jaja  so long suckers. 20 min kvar av skol dagen! sen slutar vi trevlig´t.

då väntar 3 h i bil osm jag tror att jag redan nämt, och om jag skriver som ett sär så är de tangentbordet jag hatar!!!!!


nej nu ska jag se om jag kan va effektiv här i ngn minut.

solongsuckers.

/selin

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bessibus - 26 augusti 2009 21:12

okej jag kanske inte är helt nöjd, men jag har en ny blogg. :) jag har kvar denna ett rba tag så alla ni som kollar in uppfattar att de är en ny blogg som gäller.  och bloggen som gäller är: bessibus.blogspot.com   hoppas att ni gillar den mer, den ...

Av bessibus - 26 augusti 2009 14:53

japp så är de och de va lite "intensivt" höhö. vi började med att sminka varann.. hah jag sög balle va så längesen! men men  sen hade vi lunch i matsalen jag hatar, 1. ett fult matkort på mig! 2. upplägget är helt cp! menmen sen va de en lektion jag ...

Av bessibus - 25 augusti 2009 21:29

jo tack jag har börjat fila på den och börjar bli lite nöjd, ska fråna sara lite grejjer nr hon komemr tillbaka, vissa saker jag inte fattar. och just de, jag har nu  också en facebook. ryktes med nu idag, efter att sara (svikaren) gick med efter att...

Av bessibus - 25 augusti 2009 15:21

1. Är du singel? nej2. Är du lycklig? ja då de är jag väl3. Är du uttråkad? hyffsat4. Är du ledsen? nej5. Är du italienare? nej6. Är du gravid? Nej7. Är du full? Nej 8. Är du en cooling? haha alltid9. Är du från Irland? Nej10. Är dina föräldrar fortf...

Ovido - Quiz & Flashcards