Alla inlägg under oktober 2008

Av bessibus - 16 oktober 2008 15:33

jag är helt inställd på tatueringar just nu.

jag vill bli 18 så jag fåår!!! eftersom min mamma är grymt emot detta så..

bara lite över ett år kvar då då :D

men men,, skolan idag flöt på, är dock skit trött. sover skitdåligt nu, vet inte direkt vf, men inte mkt att göra åt det just nu känner jag.

ska strax kila iväg o handla med mor min. och hoppas på husfrid.

imorgon e de fredag och jag har ingen modell!!!! herregud, hur ska detta gå. ska försöka ragga upp ngn, men ingen verkar kunna :O

ska planera lite inför det idag. har lite ideer, ska kolla in dom mer o utveckla dom lite. men jag vet nog vad det är som jag ska köra på.


dagens låt är:

maroon 5 - myself,

vf? jo för att den stämmer grymt mkt in på mig nu. så därför.


tänkte nu bjuda er på lite saker som jag skulle vilja märka min kropp med.

lite bilder på tatueringar som kändisar har, som jag vill ha liknade av,. typ.

vill även ha rubriken på min handled. det är mitt födelsedatum, skit snyggt enligt mig.

menmen ha det rba där ute puss hej!

/e

Av bessibus - 15 oktober 2008 18:27

Av bessibus - 15 oktober 2008 18:06

Av bessibus - 15 oktober 2008 17:38

idag va en helt okej dag i skolan, gjorde inte så himla mkt.

efter skolan gick jag tiff gz o matilda på stan, mkt trevligt.

nu e  jag hemma och kommer snart inte palla med det längre. kan man rymma? finns det ngn som man få bo hos då?

vi går ju bara varann på nerverna. så jävla frustrerande. vi bara hackar o klagar på varann, jag vet att jag kan va pain ibland jag vet det, men hon är ju inte direkt bättre. hon bara klagar på mig.

o om jag inte håller med blir det skit av det och om jag nu skulle hålla med blir de nej men så är det ju inte. orkar inte. jag vill fan bo i en egen lägenhet. då finns det ingen att klaga på, ingen som klagar på en, inget att bli arg på förutom en själv, typ.

så får man rymma hemifrån? skulle det bli bättre eller sämre?

va fan ska jag göra förutom det lila jag gör för att det ska bli bättre? bli nunna? bli hemma på helttid, nej då är ju dte också fel för där har vi också varit innan det blev att jag är ute hela tiden, va fan får man inte va tonåring? får man inte va den man är? kan man inte bar få va..?


detta är en 16-årings tankar just nu, hon är grymt sårad, hon kämpar på men det blir bara fel och allt bara spårar ur. hur fan ska allt bli bra igen?

/e

Av bessibus - 14 oktober 2008 16:51

detta är verkligen dagens låt, shit va den passar in på mig!

herre gud, det finns inte.

maroon 5 - myself


i have told
all of my enemies
very politely
to go home.
i have seen
all of your remedies
now wont you let me please go home.

i cant find anythin to be sad about.
they say im doomed but i feel fine.

i have tried
so very hard as hell
to stay away from them
and go upstairs.
when i see
all of your remedies
i try more desperately to go home.

i cant find anythin to be sad about.
they say im doomed but i feel fine.
but if im seatin here lonely,
with no one to hold me,
at least i'll have my health.
im tryin to control myself.

i hav told
all of my enemies
very politely
to go home.
i have seen
all of your remedies
now wont you let me please go home.

ive been acting irresponsibly
oh wat could possibly go wrong.
i have choked on all your remedies
now wont you let me please go home.

but if im seatin here lonely,
with no one to hold me,
at least i'll have my health.
im tryin to control myself.

/e

Av bessibus - 14 oktober 2008 14:01

ja ni idag fick vi en varsin frisör 2:a att göra nagelförängning på.

det gick dåligt tyckte jag, o jag höll på att dö där innen mådde inte så bra.

men men, reusltatet va lite ojämnheter men, bra ändå tyckte anna-lena. så då e de väl bra då , men jag behöver öva, ska önska mig saker när jag fyller år :D och nästa vecka ska vi få göra en nagelförlängning och få en :D jippi, jag får långa naglar igen :D

hmm.. mer då. nu ska jag sitta här en stund, funderar på att gå ut, det är ju så mysigt väder, men vill ha med mig ngn ska checka läget med folket om det är ngn som vill spendera lite tid med mig :D

sen e de väl kör om inte annat. ska kolla om ngn vill hitta å ngt efter de.

sen imorgon e de psykologi och svenska, slutar vid lunch, ska kolla om det är ngn som ska på modevisningen i skrivsalen sen kl, 19.30 vi får kolla gratis :D de andra får betala mkt pengar så ska se, vore ändå ganska ku, eller?

ja de e väl min dag, ha det bäst därute.

/e

Av bessibus - 13 oktober 2008 18:39

äntligen ska jag säga skola. har fan saknat skiten :D

hur som helst skola idag, som flöt på helt okej ändå.

efter skolan har jag inte direkt gjort så mkt, ska snart plugga lite, sen fdrar jag in i mitt rum ett tag.

imogon ska jag få göra nagelförlängning på en frisör 2:a. antingen med akryl eller glasfiber. hoppas att det går bra.

annars är det väl inte så mkt mer ju snu.

tänkte tipsa om britneys nya låt, lite fjoll jag vet men den e faktiskt ganska bra.och bra för henne.

hur som helst h adet bäst. pussar.

/e

Av bessibus - 12 oktober 2008 18:56

måste även tipsa med denna låt som jag haft i evigheter. och lyssnat på jag vet inte hur många ggr.

ur skön, love it!

jesus of suburbia - green day

enjoy

/e

Ovido - Quiz & Flashcards