Alla inlägg den 26 oktober 2008

Av bessibus - 26 oktober 2008 17:54

jag har en blogg som heter bessibus - bloggen om mitt liv.

och det är precis det den handlar om. mitt liv, det jag tänker o tycker o vad som händer i min vardag.

det kanske inte är det bästa bloggen ever, men jag behöver den.

den ger mig en chans att säga allt jag behöver säga. den får mig att må bättre. här känner jag att jag kan skriva av mig av lite av varje som ligger o gnager. det gör att jag kan gå vidare och lämna mkt skit bakom mig, sakta men säkert, och att det finns folk som vill läsa gör de bara kul. i love it. jag ska försöka att tipsa mer om annat än musik. lite mer av smink o skönhets produkter kanske kommer iframtiden.

göra den mer intressant.

hur som haver det är mitt liv och inte mkt jag kan göra om det.


de va vad jag ville ha sagt nu. ha det bäst därute.

/e

Av bessibus - 26 oktober 2008 10:40

ja ni att sitta bland 40+are minst(!) och alla är typ fulla utom en själv, att resten är osociala o hmm.. jag vet inte. det är inget jag gillar alls!

det är grymt tråk, så 50-års fester är inget för mig helt enkelt.

jag sitter hellre på en stol bland människor i min ålder och dricker mig härligt berusad. :D

men men, höjdpunkten på denna kväll va när kungen kom, elvis i egen hög person xD han va störtskön, javlar vad han shakade. haha!

annars va de väl medelmåttigt. jag fick grymt ont i ryggen av en anledning. så klagade lite. annars fick jag ha kontrollen över spriten, tack för den uppgiften. fick ju inte direkt dricka ngt.

menmen, gjorde det för familjefriden. i hope it's enough for the moment.


menmen, vi kom hem vid typ 2.

o jag o mamma va lite öppna mot varann, jag frågade henne när hon va full första ggn! haha, hon sa 14, då kände jag att då kan jag säga att jag vart full x antal ggr med. så det gjorde jag :O herregud va vad de med mig(?) men hon tog de med ro, o frågade vart jag varit full då? haha, ja ba det kommer du aldrig få veta, hon ba vi tar det om 20 år ;)

 så nu vet hon ngt med säkerhet om mig, haha, tänkte bespara det andra, elelr det jag brukar kunna göra på fyllan..


menmen, de va det jag hade o komma med nu, ha det underbart bäst. puss på er, ni blir allt fler :D

/e

Ovido - Quiz & Flashcards