Alla inlägg den 7 oktober 2008

Av bessibus - 7 oktober 2008 21:38

jag vet inte vad jag känner eller tycker just nu.

jag orkar inget! asså psykiskt, allt är ju bara fel, helt upp o ner vänt.

det jag trodde jag skulle tro på är ju bara helt fel. den jag trodde man kunde säga saker till kanske man inte kan. helt cp. känner jag nu.

det är ju bara stört, jag orkar inte, vf ska allt hända mig! vf kan dom inte gå på ngn annan. nej jag snackar inte om mobbing, utan allt annat

tex. vf en fågel skiter på en, eller vf blixtlåset går sönder osv.. fast inte sånna saker.


mitt liv har börjat gå mer o mer fel, det är fel hemma, fel med min pappa, fel om mitt drickande, jag lovar jag kommer bli som min pappa en dag. och det vill jag inte för han kan gå å dö.. fel om allt, det är bara helt fel! och jag orkar inte det. jag orkar inte med skiten längre, jag blir mer o mer ärlig fast ändå inte. det är ju bara sääär.

skriver inte ens om ngt bra nu ju, bara skriver ifrån mig mina aggrissioner och hoppas på ett bättre väl mående. good luck.. jag menar det lär ju inte hända p åett tag..

ska fixa en tid på ungdomsmottagningen med, för x antal saker, oh jag orkar inte med det. alls, men det är behövligt nu.

jag gör saker för fel anledningar helt enkelt nu för tiden.

har jag blivit en sämre människa? visar jag mitt rätta jag? eller gör jag bara allmäna dumma fel? typ? ngn som kan svara på det så är jag glad..


kände för att kolla mitt horoskop för denna vecka tidigare idag för att se om ngt kan stämma typ.. så här stod det:

Tidigt på denna vecka märker du att du måste avstå från något roligt för att kunna känna ett lugn under resten av veckan. Kanske är det något som måste göras som du har skjutit framför dig och som nu har blivit akut. Det känns tråkigt, men det är en skön känsla att kunna bocka av detta på din att-göra-lista. För övrigt är det en ganska händelselös vecka, med få överraskningar.


stämmer det ja det återstår ju att se. bara låta veckan flyta på liksom.

appropå det så ska jag nog inte till skoan imorgon, utan jag blir nog ehmma en dag till. känner att det är behövligt. så jag är frisk ordentligt sne, inte halv frisk går till skolan o så blire värre..

det är ju aldrig bra.

får besök av sara imorghon om inte annat, gullungen, ska komma o lämna papper. tack baby.

aja. pallr inte skriva mer ska va lite social med lite folk nu, ha det bäst, ska försöka med det själv.

/e

Av bessibus - 7 oktober 2008 17:01

kom på en till sak som jag vill skriva om.

skolmaten.

var det ngn som såg programmet om det igår?

asså typ fett skabb, inte för att jag redan visste det, för det visste jag men, allt är typ halvfabrikat. inget är gjort från grunden.

vissa skolor lägger 30kr per elev på maten tror jg att de va medans vissa bara lägger 4 kr! 4kr!!! det är ju inget!

och det va ngn som läste på pyttipanna förpackningen..

det stod:

friterad potatis. palm olja. sammanpressat nötkött (?) lyssna på det ordet liksom sammanpressat nötkött.. mums, hur lockande låter det liksom.. skit äckligt. enligt mig. jag blir typ mer lockad över att bli veggo nu.. usch.

och så gjorde dom ett test, de jämförde maten med kattmat. de värdera de kollade på va d-vitamin o järn, ngt som alla behöver, och kattmaten hade sjukt mkt mer halter av det än skolmaten, inte för att trycka ner katterna på ngt vis, men herregud, borde det inte va tvärtom! jag menar de skilde inte lite utan hur mkt som helst, skolmaten hade kanske spalter på 2 cm medans kattmaten hade på mer än 10 cm typ.

herre gud. o de är, klaga inte på maten, men ät manten själv då liksom? nu låter det inte så himla gott eller?

jag tackar våran skola för att man kan äta fil o flingor, annars skulle man ju typ hungra ihjäl. typ. för gott är det sällan iskolan enligt mig iaf, det går ner för att man är hungrig inget annat.

de va vad jag ville säga och jag ber er kolla på programmet för att få veta sanningen om vad ni äter i skolan. det går på 4:an klockan 9 på måndagar.

checka in det vettja.

/e

Av bessibus - 7 oktober 2008 16:50

det va pga denna låt som jag började lyssna på detta band. jag gillade inte den först men sen va det den låten, i like, liksom.

och jag kommer ihåg att shirin va på alla om att de va inte ett nytt band utan att de hade funnits i typ 16 el.17 år redan xD haha.

lite kul, så efter det har det varit ett band som jag lyssnat på lite till och från, och häromdagen. (igår) fick jag världens o green day. mer. mer. mer. typ.

så laddade ner lite mer och kollad ein videos o likande.

hur som helst, kommer till poängen igen. denna låt fick mig att lyssna på green day och fick upp mitt rock intresse mer. innan va de ju som alla andra. de som va på radion va bra typ. ung o dum typ. haha.

så jag precenterar för er nu, *trumvirvel*

green day - american idiot.

enjo people.

/e

Av bessibus - 7 oktober 2008 13:14

ja ni, jag är fortfarande sjuk, det är verkligen inte kul! jag hatar det rent ut sagt! men jag tror att det börjar ta sig långsamt men säkert, får se om jag pallrar mig till solan imorgon eller om jag bli hemma ngn dag till..

tro på det eller ej men jag vill till skolan, det finns verkligen inget att göra här hemma, jag klättrar snart på väggarna! jag har sett på film, petat i mig lite mat, drukigt hur mkt vatten som helst, snyter mig som fan, äter piller gör jag också. allt för att bli frisk. ska ta och duscha lite tror jag, man brukar må lite bättre efter sånt, har jag för mig det lättar iaf i näsan då. så ngt bra kommer det ju med, om man bortser från bättre hygien.

ska nog också göra mig lite te. får se om jag sätter mig på balkongen en stund, frisk luft skulle inte skada + att det är ju så sjukt fint väder ute och se verkar vara ganska så skönt ute på balkongen om man klär på sig lite. skulle döda för en lång promenad i solen, men orkar inte med det. jag har ju typ ingen ork till ngt. står upp i en kvart och jag är "död".

sen ska jag väl ta i och göra det sista typ större delen av 1600-tals arbetet, vi ska kolla in modet i hår, kläder och make up under denna tid och skriva ett a4 om det. började fixa fakta häromdagen, skulle fixa ihop det igår men det gick inte bra och jag tappade lusten totalt. så det är ganska passade för mig att jag är förkyld som få.


musik är ju en väldigt stor del i mitt liv, jag älskar musik i de mesta former och man hittar oftast mig med musik i mina öron. har nästan alltid musik i mina öron när jag är hemma, när jag ska ngn stans och allt sånt. tackar dom som kom på mp3er o ipoder. och allt liknande. musik överhuvudtaget kanske. idag har jag lyssnat vädligt mkt på rock i alla former, det jag lyssnade på igår gäller även idag.

så en låt som jag lyssnar ganska så mkt på nu tänkte jag tipsa er med.

Green Day - Time Of Your Life

det han säger i början är så himla  bra, och jag känner själv igen mig i det,

music is the air that i breath, the blood that comes thru my veins that keeps me alive.. 

enjoy. ha det bra allihopa.

/e


Ovido - Quiz & Flashcards