Alla inlägg den 23 oktober 2008

Av bessibus - 23 oktober 2008 15:49

jag har hittat en ganska så snygg klänning.

men jag behöver nog kanske lite hjälp ändå.

den finns på vila och kostar 399kr.

så frågan är ska jag köpa eller inte köpa?

hjälp mig nu och kommentera det du tycker.

tack!

/lilla e

Av bessibus - 23 oktober 2008 09:35

ja nu sitter jag här och fördriver lite tid. är snart klar, ska lägga ner det sista och byta om, sen bär det av till fyrishov. vi ska simma ryggsim, målet är att jag ska hinna 40 längder och sen flyta i 10(?) min, iaf mvg kriterierna.

så jag kanske får uppp mitt betyg lite efter som jag är så dålig på allt de andra.

ska möta tiff om 30 min, så ska väl snart sätta igång. är snart klar men ändå.


sen efterskolan ska jag hem o sen till stan om inte annat ska kolla på kläder tills på lördag, eftersom de jag hade tänkt ha ine längre funkar så.

mamma o jag ska på 50års fest *suck* men men lilla sociala jag lär väl klara av det.. i hope.

annars får jag väl ta igen det på tis då det ska bli lite mys här med x antal people. mysigt :D jag läängtar.


aja de va väl vad jag hafde att komma med nu, vi hörs senare. vi får se om jag köper ngt idag elle rom det blir på lördag.

aja ha det bäst

/lilla e

Ovido - Quiz & Flashcards