Alla inlägg den 16 oktober 2008

Av bessibus - 16 oktober 2008 19:01

jag hade lite panik idag när jag insåg att de va imorgon som jag skulle ha en modell! men jag fick nu en modell, tack o lov, moa mariedahl, underbara unge, hon ställer upp på att bli totalt förändrad :D i love it!

vi ska ju ha med oss en varsin modell till skolan imorgon, som vi ska sminka, fixa håret på och naglarna, i temat halloween :D skit kul!
jag vet inte exakt vad jag ska göra än, men jag har lite ideer, så ska försöka få ihop ngn nu. ska kanske träffa moa en stund nu. så vi knåpar kanske ihop ngt, bra. om vi inte ses tänker jag ta ett bad eller en lång dusch,. det gör jag förmodligen ändå. :)

jag älskar att bada eller duscha läänge, ur skönt, för att sen smörja in sig med ngt väl doftande och återfuktande. så man slipper torrfläckar och "grå"-aktig hud. vilket jag tycker är grymt obehagligt. torr hud, i hate it!

hmm... har jag ngt mer på hjärtat?

jo igår va jag på en hår-mode-visning, skit kul, blev skit kär i en kort ungdomlig och ja helt galet snygg frisyr, försöker få en bild på den nu. skulle nästan vilja klippa mig så. de va hur snyggt som helst. skulle behöva färga håret med snart, ska nog köpa färg när jag får pengar nästa gång. behöver klippa mig snart också så ska väl fixa tid till det också.


idag flyter faktiskt mitt liv på underbart bra. i love it! det ger mig mer motivation att kämpa på mer och få det att bli skit igen. det är helt otroligt. tycker jag. jag orkar verkligen kämpa nu. det kanske har spårat lite på sista tiden, men det har nog behövs för att få mig förstå att jag har lite problem. nej alla jag är inte störd eller har ngt annat fel, mitt liv är bara lite trassligt, och jag är lite skadad i själen. men jag ser mina problem o svagheter nu. och jag vet lite av vad jag kan göra för att de ska bli bättre. det är bra, otroligt bra.

jag börjar ta kontroll, klite kontroll. men det kan ju fortfarande bli fel men jag tror att det kan blir bra nu. jag tror det, ska försöka lämna all skit bakom mig när jag flyttar, liksom på ngt vis börja ett nytt liv då.

jag försöka, jag menar verkligen försöka att få allt bra igen.

det är på god väg, och jag älskar den jag utvecklas till. jag är ganska trygg i mig själv. i den jag är, jag menar jag är den jag är. inget annat. o det är huvudsaken, men ska inte va ngn man inte är, det är aldrig bra.

herregud vad jag babblar på idag, men det behövs känner jag.

man måste skriva eller prata av sig, och detta är mitt sätt.


detta är elisabeth selin som säger ha det gött puss häj.

Av bessibus - 16 oktober 2008 15:45

ville bara säga tack igen till alla som läser, min statistik har ökat med över 100% den senaste månaden tack så himla mkt, men blir såå glad :D

Av bessibus - 16 oktober 2008 15:33

jag är helt inställd på tatueringar just nu.

jag vill bli 18 så jag fåår!!! eftersom min mamma är grymt emot detta så..

bara lite över ett år kvar då då :D

men men,, skolan idag flöt på, är dock skit trött. sover skitdåligt nu, vet inte direkt vf, men inte mkt att göra åt det just nu känner jag.

ska strax kila iväg o handla med mor min. och hoppas på husfrid.

imorgon e de fredag och jag har ingen modell!!!! herregud, hur ska detta gå. ska försöka ragga upp ngn, men ingen verkar kunna :O

ska planera lite inför det idag. har lite ideer, ska kolla in dom mer o utveckla dom lite. men jag vet nog vad det är som jag ska köra på.


dagens låt är:

maroon 5 - myself,

vf? jo för att den stämmer grymt mkt in på mig nu. så därför.


tänkte nu bjuda er på lite saker som jag skulle vilja märka min kropp med.

lite bilder på tatueringar som kändisar har, som jag vill ha liknade av,. typ.

vill även ha rubriken på min handled. det är mitt födelsedatum, skit snyggt enligt mig.

menmen ha det rba där ute puss hej!

/e

Ovido - Quiz & Flashcards