Alla inlägg den 10 oktober 2008

Av bessibus - 10 oktober 2008 20:15

och för er som inte fattar rubriken är det gävle.

jag är i gävle stad. ska spendera helgen här som tidigare sagt tror jag. bor hos min mostersom jobbar så idag när jag kom hade hon inte slutat så jag drog runt på stan i ca 1h, höll på att dör av värmeslag. märkte där att jag fortfarade va sjuk. men köpte iaf en ny ansiktsrengöring, som jag även provat och är iaf nöjd för tillfället, det är neutrogenas 2in1 grejj :P kostade ca 65kr på kicks.

ger mer info om jag ärnöjd elle rinte senare :P

vad hände rnu då? jo hade tänktvara lite social med min moster o kolla lite på tv med henne omysa lite till ngt tv program.

imorgon ska vi till valbo elle rvad det heter och kolla runt lite och jag vill köpa en grön lång 3/4 tröja.

men vi får se hru de blir.

aja. ha det bäst.

/e

Av bessibus - 10 oktober 2008 09:34

glömde det med dagens låt så här kommer det.

dagens låt är:

the garden - mirah


Av bessibus - 10 oktober 2008 09:22

ja kära läsare idag är det fredag igen och äntligen helg. jippi, kanske inte så kul eftersom jag fortfarande inte är frisk och för att min helg ska spenderas i gävle..

men men, måste man så måste man, kanske är bra att komma bort en liten stund, att få tänka på allt i mitt liv. det skulle nog behövas. jag börjar bli lite av ett vrak känner jag.

hur som helst, mamma ska till sundsvall och jag får inte va ensam hemma, för hon tyckte inte att jag åt tillräckligt sist.. så ska bo hos min kära moster i 2 dar. det blir nog bra men är inte så peppad på det.

ska dra runt på stan i 1h också för när jag kommer dit har hon inte slutat än så jag hoppas på en liten peng från mamma att köpa ngt fin för. skulle vilja ha ett set med mössa, halsduk o vantar o ngn tröja, men vi får se.

sen kommer jag hem på söndag igen runt 4 sa mamma man det blir nog mer typ 6 om jag känner henne rätt.


hur som helst kände mig duktig som fan när jag klev upp i morse och cyklade iväg till skolan för att lämna pengar till kakor och kolor som vi har sålt. grymt impad av mig själv. sht vad jag ville stanna, men jag orkar inte, jag höll ju på att dö av att bara cykla dit, och på vägen hem, herregud, jag typ kallsvettades, jag frös och kokade samtidigt, de va sjukt hemskt.


vad händer nu då? jo jag vill se på en film sen ska jag kila in i duschen och packa o diska, o lalala.

sen bär det av när mamma kommer hem.


nu kallar filmen, vi hörs.

/e

Ovido - Quiz & Flashcards