Alla inlägg den 30 oktober 2008

Av bessibus - 30 oktober 2008 16:31

people, vad tycker ni gör en blogg bra?

bilder, text, ämnen, tips?

jag vill gärna veta så jag kan bli en bättre bloggare.

kom med vad som helst. jag är öppen för allt.

/e

Av bessibus - 30 oktober 2008 15:20

va på makeupstore idag och blev sminkad.

gick sedan och köpte lite grejjer som är välbehövda!

 på makeupstore hade jag ett present kort så fick de sakerna "gratis" o de va:

  • en foundation för 249 kr
  • och ett kompakt puder för 225 kr

sen drog jag in på kicks ( är ganska fattig) o köpte:

  • en b-mascara från rimmel för 90 kr
  • neutorgena ansiktsvatten (toner) för 50 kr
  • neutrogena fuktighetskräm för 65 kr

sen gick jag även in på hemköp o köpte en hårspray l'oreal studio indestructable för 50 kr

är hel nöjd med mina saker.


btw. oops! mammi knows vad som hände i tisdags..

hon hade hittat ngt sprit slag på balkongen o fattade lite när de inte va "prefekt" när hon kom hem. typ. + att är det ngn som vet vart ett liitet kristallglas tog vägen? för just nu äre borta, ska kolla vidare men det finns ingenstans just nu.

de va vad jag hade på hjärtat nu, ha det bra.

/e

Av bessibus - 30 oktober 2008 09:53

 ibland känner jag för att kolla upp mitt horoskop. och idag kände jg att de va dax igen. jag brukar kolla på sånt här ibland o det har faktiskt stämt då o då :o jag vet inte om jag tror på detta men de skulle ju faktiskt kunna stämma. haha!
men men det första är för denna vecka det andra är för nästa vecka, får se om det stämmer eller inte.  



  





Skytten (22/11 - 21/12)

Det verkar som om någon som du träffar på ganska ofta är lite kär i dig. Detta hade du inte räknat med alls och du blir nog ganska förvånad när du får reda på det. Antingen listar du ut det själv eller så är det någon annan som råkar försäga sig. Du blir antagligen smickrad av detta men tyvärr så är du nog inte särskilt intresserad själv.




Skytten (22/11 - 21/12)

Energin kan tyvärr saknas denna vecka. Var noga med att ge dig tid till att återhämta dig och var väldigt selektiv med vilka uppgifter du tar på dig. Till helgen har din energi fyllts på en aning och ditt humör lyfts också tillsammans med detta. Du och en vän ser ut att ha en trevlig dag i slutet av veckan. Det ser ut som du spenderar en del pengar (lite mer än du tänkte) under denna aktivitet.

Ovido - Quiz & Flashcards