Alla inlägg under oktober 2008

Av bessibus - 19 oktober 2008 10:24

ja ni, jag drog ju till jälla igår kväll.. jag cyklade, fick ingen skjuss och hade inte pengar för resan dit och hem. så det gick ju bra, folk fick snacka med mig hela vägen dit typ. så ifall ngt skulle hända skulle de hörat xD

jag va först, som alltid fick jag veta.. ^^ och jag var verkligen först för snubben va ju fan inte däär när jag kom, men efter kanske 5 min var han där. så då va vi 3 pers, vilket rööj. efter ett tag kom det en snubbe till så då va vi 3 killar o jag ;) haha, sen efter ett tag kom jonte och 2 flickor. och en snubbe till, eller? men är jag skulle gå så trillade det in mer folk. shit vad jag hade velat stanna ett tag till.. emn lilla jag skulle va hemma senast 1 -.- så runt 12 hade jag tänkt börja cykla det gick ju fiint.. not kom iväg typ 00.35 det gick bra att cykla men fy fan vad jag hatar just de, att cykla hem hem överhuvetaget när men drukigt, speciellt när mamma satt uppe och väntade på mig.. jag kom hem 01.07 så trampade på helt okej bra i mörkret ändå.

så jag ramlade i säng på en gång. herregud va typ helt död. har aldrig varit så trött i hela mitt liv. typ..


vad händer idag då?

jo, jonte pojken kommer runt 12 så då ska vi fördriva tiden med varandra ett tag, mkt mkt trevligt, om inte annat, vi har ju typ inte setts på 2 mån om man nu inte räknar med igår.

sen ska jag skriva av lite saker och så ska jag försöka boka in lite folk, för att bli sminkade för jag måste öva lite, vi ska sminka guc elever till ngt project som dom har, och jag ska göra en goth inspirerad sminkning och jag är lite feg på att våga, så det måste jag öva på så jag känne rmig lite mer säker på det tills dess. det är typ den 7 nov som det ska bli av.


de va väl de jag hade att bjuda på nu, ska ta en dusch och bli av med dofterna från igår.

 ha det grymt bra därute, ska tipsa om lite musik senare idag.

ha en mysig söndag.

with love

/e

Av bessibus - 18 oktober 2008 12:49

hej gott folk, fin dag eller hur?

jag sitte rhär och lyssnar på gammal musik somväcker minnen och så där.

hade tänkt ta en tripp till staden ska se om jag kan få en sminkningstid på makeupstore till nästa vecka. ska få 50-års fest.. jippi.. -.-

så tänkte utnyttja dte nu innnan de e försent.

så staden kallar, sen får vi se om jag träffar elin eller inte o lalala. typ.

sen blire jälla om inte annat händer, så gz om du ser detta hör av dig.

annars people ha det gött därute.

/e


Av bessibus - 18 oktober 2008 10:54

efter middagen igår drog jag till moa.

vi satt ett tag vid datorn för  att sen spela skip-bo.

efter 2 partier som jag tror att jag vann så drog vi till ica.

sen satte vi oss och började kolla på spiderman 3. men vi tröttnade ganska fort, efter ett tag kom pettersson och vi började kolla på 10 orsaker att hata dig.

sen va moa trött och slängde ut oss och vi drog ut i kylan på en cykeltur.

mkt mysigt mkt kallt.

ha de gött puss häj.

/e

Av bessibus - 17 oktober 2008 18:08

va på hår mode visning och jag är så grymt förälskad i den blonda frisyren, funderar på att klippa mig så.. vad tycker du?

dessa bilder är från kollectionen men namnet Löjtnatshjärta.

skriv gärna din kommentar, det värmar så mkt i hjärtat.

/e

Av bessibus - 17 oktober 2008 18:02

idag va moa i skolan och agerade modell.

de va halloween tema och min sminkning va batman inspirerad.

koll agärna in bilderna. nedan.

ha de bäst

/e

Av bessibus - 16 oktober 2008 19:01

jag hade lite panik idag när jag insåg att de va imorgon som jag skulle ha en modell! men jag fick nu en modell, tack o lov, moa mariedahl, underbara unge, hon ställer upp på att bli totalt förändrad :D i love it!

vi ska ju ha med oss en varsin modell till skolan imorgon, som vi ska sminka, fixa håret på och naglarna, i temat halloween :D skit kul!
jag vet inte exakt vad jag ska göra än, men jag har lite ideer, så ska försöka få ihop ngn nu. ska kanske träffa moa en stund nu. så vi knåpar kanske ihop ngt, bra. om vi inte ses tänker jag ta ett bad eller en lång dusch,. det gör jag förmodligen ändå. :)

jag älskar att bada eller duscha läänge, ur skönt, för att sen smörja in sig med ngt väl doftande och återfuktande. så man slipper torrfläckar och "grå"-aktig hud. vilket jag tycker är grymt obehagligt. torr hud, i hate it!

hmm... har jag ngt mer på hjärtat?

jo igår va jag på en hår-mode-visning, skit kul, blev skit kär i en kort ungdomlig och ja helt galet snygg frisyr, försöker få en bild på den nu. skulle nästan vilja klippa mig så. de va hur snyggt som helst. skulle behöva färga håret med snart, ska nog köpa färg när jag får pengar nästa gång. behöver klippa mig snart också så ska väl fixa tid till det också.


idag flyter faktiskt mitt liv på underbart bra. i love it! det ger mig mer motivation att kämpa på mer och få det att bli skit igen. det är helt otroligt. tycker jag. jag orkar verkligen kämpa nu. det kanske har spårat lite på sista tiden, men det har nog behövs för att få mig förstå att jag har lite problem. nej alla jag är inte störd eller har ngt annat fel, mitt liv är bara lite trassligt, och jag är lite skadad i själen. men jag ser mina problem o svagheter nu. och jag vet lite av vad jag kan göra för att de ska bli bättre. det är bra, otroligt bra.

jag börjar ta kontroll, klite kontroll. men det kan ju fortfarande bli fel men jag tror att det kan blir bra nu. jag tror det, ska försöka lämna all skit bakom mig när jag flyttar, liksom på ngt vis börja ett nytt liv då.

jag försöka, jag menar verkligen försöka att få allt bra igen.

det är på god väg, och jag älskar den jag utvecklas till. jag är ganska trygg i mig själv. i den jag är, jag menar jag är den jag är. inget annat. o det är huvudsaken, men ska inte va ngn man inte är, det är aldrig bra.

herregud vad jag babblar på idag, men det behövs känner jag.

man måste skriva eller prata av sig, och detta är mitt sätt.


detta är elisabeth selin som säger ha det gött puss häj.

Av bessibus - 16 oktober 2008 15:45

ville bara säga tack igen till alla som läser, min statistik har ökat med över 100% den senaste månaden tack så himla mkt, men blir såå glad :D

Ovido - Quiz & Flashcards