Alla inlägg den 19 oktober 2008

Av bessibus - 19 oktober 2008 19:59

Don't you dare tell me I'm at the end of the line
Cause this girl's not gonna take it this time
I'm not just another pretty face
Gonna change the way the world thinks one of these days

-Chorus-
I can do it, I can do it, I can really make it this time(this time)watch me now
I can make it, I can make it, I can really take it this time(this time) watch me now
I show you what I mean if you wondering how
Just keep your eyes open and watch me now
I can do it, I can do it, I can.. I will make it this time

Don't take me for another push-over
Don't mess around you might be a mush over
Don't tell me cause I'm gonna make it
I'm not like other girls, I don't have to fake it

-Chorus-
I can do it, I can do it, I can really make it this time(this time)watch me now
I can make it, I can make it, I can really take it this time(this time) watch me now
I show you what I mean if you wondering how
Just keep your eyes open and watch me now
I can do it, I can do it, I can.. I will make it this time

I been so bitter chasing a dream
But things are never what they seem (never what they seem)
Will I ever make it, will I ever try...
It's driving me insane..

-Chorus-
I can do it, I can do it, I can really make it this time(this time)watch me now
I can make it, I can make it, I can really take it this time(this time) watch me now
Oooh ooh
Make it this time
I can do it, I can do it, I can
I can do it, I can do it,I can, I will make it this time

Av bessibus - 19 oktober 2008 17:25

ja ni, klockan 1, låångt efter men ändå så kom jonte förbi hit.

kulkul, att träffa han har ju inte setts på evigheter. vi va dock väldigt trötta och lite smått osociala mot varann.. ^^

men men här hemma städades det så vi gick mot stan, väl i stan ringde vi pettersson och snackade med henne en stund för att sedan gå till henne och hjälpa henne med engelskan XD gick ju jääätte bra ^^

aja, sen drog jonte pojken till ishhallen så vi gick hem med böckerna och gjorde sen samma sak.

vi kollade lite på damerna när de spelade. i dam-ishockey får man inte tackla varann fan va töntigt tycker jag xD där försvann ju lite av de roligt a spelet.

men men, moa w? kom och pettersson drog hem så jag gjore moa sällskap en stund. mkt mysigt.

nu e hjag hemma och otroligt hungrig, ska bli skitgott med mat sen..

ha det gött.

/e

Av bessibus - 19 oktober 2008 10:24

ja ni, jag drog ju till jälla igår kväll.. jag cyklade, fick ingen skjuss och hade inte pengar för resan dit och hem. så det gick ju bra, folk fick snacka med mig hela vägen dit typ. så ifall ngt skulle hända skulle de hörat xD

jag va först, som alltid fick jag veta.. ^^ och jag var verkligen först för snubben va ju fan inte däär när jag kom, men efter kanske 5 min var han där. så då va vi 3 pers, vilket rööj. efter ett tag kom det en snubbe till så då va vi 3 killar o jag ;) haha, sen efter ett tag kom jonte och 2 flickor. och en snubbe till, eller? men är jag skulle gå så trillade det in mer folk. shit vad jag hade velat stanna ett tag till.. emn lilla jag skulle va hemma senast 1 -.- så runt 12 hade jag tänkt börja cykla det gick ju fiint.. not kom iväg typ 00.35 det gick bra att cykla men fy fan vad jag hatar just de, att cykla hem hem överhuvetaget när men drukigt, speciellt när mamma satt uppe och väntade på mig.. jag kom hem 01.07 så trampade på helt okej bra i mörkret ändå.

så jag ramlade i säng på en gång. herregud va typ helt död. har aldrig varit så trött i hela mitt liv. typ..


vad händer idag då?

jo, jonte pojken kommer runt 12 så då ska vi fördriva tiden med varandra ett tag, mkt mkt trevligt, om inte annat, vi har ju typ inte setts på 2 mån om man nu inte räknar med igår.

sen ska jag skriva av lite saker och så ska jag försöka boka in lite folk, för att bli sminkade för jag måste öva lite, vi ska sminka guc elever till ngt project som dom har, och jag ska göra en goth inspirerad sminkning och jag är lite feg på att våga, så det måste jag öva på så jag känne rmig lite mer säker på det tills dess. det är typ den 7 nov som det ska bli av.


de va väl de jag hade att bjuda på nu, ska ta en dusch och bli av med dofterna från igår.

 ha det grymt bra därute, ska tipsa om lite musik senare idag.

ha en mysig söndag.

with love

/e

Ovido - Quiz & Flashcards