Alla inlägg den 11 oktober 2008

Av bessibus - 11 oktober 2008 18:57

jag är ju fortfarande i gävle som sagt och idag va jag o min moster i valbo och kollade runt lite.

hon skulle ha en tröja eller tunika och jag skulle ha en tröja, fast jag visste exakt vad jag ville ha. det visste inte hon.

det slutade iaf men att vi åkte hem med en varsin tröja.

hon med en tjockare enkel vit tröja från staduim 199kr medans jag köpte en 2/4 i armarna, och en längre, går ner över rumpan om man vill det, "lågt" skuren fram o bak, i en mörk knallig rosa, för 129 kr.

helt nöjd ed mitt köp.

efter dte gick vi en kort promenad och gick sen hem o åt.

efter det va vi o kollade p ånågra nybyggdahus, mkt fina o dyra, skulle inte direkt vilja bo där tror jag.

 de va min dag idag.


imorgon ska jag ju hem, kommer säkert runt 6 fast mamma sa 4.

då ska jag göra det sista på 1600-talet och sen bara va.


ja, det är väl de jag skulle säga. o dagens låt det är nog:

volbeat - the garden's tale


ha det bäst därute. puss.. eller poponis som några vet betydelsen på

/e

Ovido - Quiz & Flashcards