Alla inlägg den 12 oktober 2008

Av bessibus - 12 oktober 2008 18:56

måste även tipsa med denna låt som jag haft i evigheter. och lyssnat på jag vet inte hur många ggr.

ur skön, love it!

jesus of suburbia - green day

enjoy

/e

Av bessibus - 12 oktober 2008 18:13

ja ni, efter helgen är jag nu hemma, äntligen, sitter här nu och kollar igenom allt med ett internet som är någolunda snabbt. det min moster hade hinner jag ju hit och tillbaka innan ngt hände..

har inte gjort så mkt idag, gick i lite affärer och sen hämtade vi mamma, drog hem till min moster och åt sen bar det hemmåt typ, sen har jag suttit här en stund. ska kanske kial snart. vi får se hur de blir med det.

veckan vet jag inte hur den ser ut, mest typ komma ikapp på allt som jag missat. men det går nog bra. i hope.

hur som helst i musikvägen är det verkligen rock för mig, det är så himla härligt, och i helgen har jag mest lyssnat på green day,.

så även dagens låt blir en green day låt dvs.

green day - holiday

ur skön låt. love it!

bjuder på den här, ha det bäst puss hej!

/e

Ovido - Quiz & Flashcards