Alla inlägg den 4 oktober 2008

Av bessibus - 4 oktober 2008 10:14

idag är den härliga dagen kanelbullens dag :D och jag älskar kanelbullar. det är ju så jävlagott. haha, så lite senare idag hade jag tänkt ta en tripp förbi sara och köpa en bulle på kafet där hon jobbar (trianon) gör det du med vettja :D så ska ragga på sällskap, sen om inte annat ska jag träffa tessi. men det får vi se om. hur som helst. ska även stoppa i mig en tablett och hälla i mig vatten.

btw jag vaknade klockan 8.45 idag :D pigg! helt galet, men la mig ganska så tidigt, tessi ringe vid 23 så vi snackade ett tag o sen la jag mig. så gick upp och duschade och tvättade håret, förövrigt såg jag ut som en jävla fågelskrämma, efter all tupering som jag besparade mig själv från att kamma ur, så en hårinpckaning va på sin plats.

nu sitter jag här och dricker mtt förkyldningshämnande te, ska strax fixa mig klart ochta en tripp till willys, sen ringa tessi och sådär. å så ska jag ju förbi sara som tidigare nämnt, ja det är väl min dag.

/e

Ovido - Quiz & Flashcards