Alla inlägg den 9 oktober 2008

Av bessibus - 9 oktober 2008 17:30

dagens låt är från filmen wanted. (of course)

en grym låt som vekrligen är jag i musik.

The Little Things - Danny Elfman

sjukt bra låt, skit i videon, kvaliten är ju inte bra, men det är iaf scener från filmen.  ha de bäst.

/e

Av bessibus - 9 oktober 2008 14:04

jag laddade ner en film idag.

en film som jag såg trailern på igår. wanted heter den.

med skådisar som, angelina jolie, james mcavoy, morgan freeman.


jag tycker att filmen va bra, det är typ lite jag film, haha. grym action o lalala. det dåliga är att ibland kan jag tycka att det blir lite för mkt, eller mer typ orealistiskt. men det är ju jag. jag gillar när det blir såtill en viss grad. ;)

jag tycker att ni ska ge den ett försök. kolla på den.

av 5 möjliga e får den:

eeee

bara för att jag typ brukar gilla lite "koko" filmer :P

tänkte bjuda er på trailern. ha en fortsatt trevlig dag.

/e

Av bessibus - 9 oktober 2008 09:24

hej allihopa, ni blir fler o fler, det gillar vi, så tack :D

jag är sjuk idag igen så vad händer liksom idag?

inte mkt, as always, nej men jag hade tänkt att kanske försöka mig på att städa mitt rum, skulle vilja få in höstkänslan in dit nu, ska leta fram lite ljus och sånna saker, så det blir nog mysigt. sen har jag grov lust att bara, kolakakor eller sirapskakor som vissa kallar dom. vi får se hur de blir med det. sen måste jag även göra klart 1600-tals läxan.  har inte så mkt kvar men det jag har kvar tycker jag har varit mkt svårt att hitta fakta om. men det ska nog lösa sig, och sen beordrade mamma mig att gå ut med sopor. snark. jag orkar inte det, det är så drygt och äckligt efter som ingen på denna gata vet hur man gör typ, så det är ju typ sopor överallt i vårat soprum, det är så vidrigt.

sen va hon så snäll att hon också sa åt mig att ta fram ngt som lockade ut frysen att äta, vad har vi i frysen, det ekar ju typ där, ska se om jag hittar ngt md kyckling, det vore nog gott, det tråkiga är ju att jag knappt känner ngn smak. och aptiten är inte så stor, även fast jag säger att jag vill baka, är det konstigt nog för att baka inte för att ta idag xD

det är väl vad jag ska göra idag och typ dö av. kommer va helt slut sen. då somnar jag fort sen då iaf.

apprå på det, jag skulle vilja se filmen wanted, ska försöka ladda ner den. det är liksom grov action. me like, och jag har tröttnat på filmerna jag har hemma, har ju sett dmo x antal ggr, + att vi inte har så många.

vad det gäller musik för dagen är det gammalt som gäller, jag kollade in en i min klassblogg, (sooeet.blogg.se) där hade hon lagt ut lite beatles klipp, oh älska dom, dom är ju så sjukt bra, dom får en på bra humör, speciellt, help videon, den älskar jag :D

så gammal musik idag, ska ladda ner lite monica zetterlund, och lite annat smått o gott hade jag tänkt, dagens låt och ngt mysigt klipp kommer senare.

ha en bra dag säger jag nu.

/e

Ovido - Quiz & Flashcards