Alla inlägg den 22 oktober 2008

Av bessibus - 22 oktober 2008 21:08

jag har precis kommit hem. har varit ute med moa och köpt godis. sen gick vi på en liten promenad i kylan, så nu sitterjag här. mår lite illa har ätit lite för mkt godis. haha

ska strax gå in i duschen behöver få upp värmen ordentligt och jag behöver raka benen så det är väl min planering för kvällen sen ska jag nog krypa in under täcket och önska mig till att va va ngn annan där med att värma upp täcket också.


skulle ju också som sagt byta til comiq idag det gick bra en stund tills det kom fram att min mobil va spärrad. tur nog tt jag haft den ett tag så ska låsa upp den sen när jag fått pengar och nyta om det inte är allför dyrt.

aja. de va a djag hade att säga.

ha det gott därute och tack för att ni tar er tid att läsa min blogg.

(töntigt detdär lät då :P)

pussar

/lilla e

Av bessibus - 22 oktober 2008 16:59

ja ni, tänkte komma med ganska mkt idag, en bild på min nya

  • nagelförlängning
  • på mitt senaste inköp en rosa låång tröja.
  • och på en person som betyder grymt mkt för mig just nu.

 ni andra betyder mkt med men denna människa är verkligen otroligt älskvärd just nu. <3


hur som helst denna dag flöt på ganska så bra, inte många ämnen.

slutade vid 11. va kvar till typ 12, va med sara en liten stund och kom hem till mig klockan 13. då satte jag mig här ett tag men fick sen ett ryck och började rensa lite i mitt rum o herregud vad jag har grejjer, jag hittade skolböcker från 5:an.

visar bild sen på lite gulligt skrivna saker om mig.

så det blev lite slängt nu. sköönt.

nu sitter jag här o degar ska packa väskan inför imoron, vill ni se min (harkel) vackra kropp kom till fyrishov för vi ska nämnligen simma i skolan. inte direkt taggad men vad gör man inte för betyget xD

ska även kolla om jag behöver göra ngt annat,

ska se hur mkt det kostar att låsa upp min mobil... omd et är värt det liksom. eller om jag bara ska köpa en ny..


de va väl allt från mig just nu,

kommentera gärna! :)

/e


Ovido - Quiz & Flashcards