Alla inlägg den 21 oktober 2008

Av bessibus - 21 oktober 2008 22:01

japp nu har jag varit hemma hos pettersson o "pluggat" jag målade mest naglarna och försökte hjälpa henne så gott de gick. haha, störde nog henne lite mest.

fick iaf lite rödare naglar, väldigt klassiskt, framhäver min klassiska sida mer.


stänkte tipsa er om en bra låt också.

en låt som jag fått tycke för igen! i love it and i've always have!

 it's miss li - oh boy

nu e det typ sängen som gälelr eller ska va innne i mitt rum en stund, sen tvätt amig o läsa o sen typ sova. sen imrogo nbitti måste jag upp tidigt och duscha o tväta håret. det är skitäckligt nu.

så jag säge rnu godnatt people.

/e

Av bessibus - 21 oktober 2008 16:43

idag i skolan va de nagelsförlängningar heela dagen typ.

vi skulle göra på varandra så jag o gz gjorde.

jag behövde göra akryl nalgar. och jag ska erkänna akryl och jag är inte bästa kompisar. efter hur mkt klagnde som helst från min sida blev resultatet helt okej. är inte direkt skit nöjd, men de e väl helt okej.

sen va de lunch. efter lunchen hade vi kultur o stil historia. vi kollade på en film om mode, anika grekland modet typ xD ganska intressant förutom att det kom in inslag av spanska tyska och franska ibland utan någonsom helst textning, va vääldigt dyrgt ska jag påpeka.

efter de va det min tur att få naglarna gjorde, gz behövde öva på glasfiber (vilket jag är mkt bättre på, än akryl asså) och det gick väl helt okej, hon va lite seg , båda va trötta och jag va extremt dryg kände jag. men men, jag har 10 långa naglar och det är jag glad över så tack gumman.

nu ska jag bara lacka dom. sk göra det senare hade jag tänkt.


snart är klockan 5 och jag ska inga mamma, klockan 6 e de kör ju, och efter det ska jag hjälpa pettersson med engelskan om inte annat.


efter dt hem och kolla igeonom om det är ngt som ska göras tills dess.

och hurrni, lite folk lär bli glada nu, jag ska byta till comviq :D äntligen så mitt nya nr och allt får ni imorgon om inte annat. vilkt jag delar ut via sms.

ska ringa runt lite nu, ha det gött mina läsare, ni blir allt fler :D

/e

Ovido - Quiz & Flashcards