Alla inlägg den 28 oktober 2008

Av bessibus - 28 oktober 2008 15:25

ja ni klockan börjar närma sig 4 då ello o sara är beräknade att komma.

jag har precis duschat o tvättat håret och målat alla 20 naglar i färgen svart.

shit vad jag kommer va pepp! herre gud.

ska låta lacket otrka lite mer sen gå o fixa lite mer här hemma.

jag orkar nte pilla mera. det får se ut som de ser ut. duger det inte stick xD

nästa prövning är ju hur man får in 20 pers på mina få 61 kvm. som är typ bombarderat av hur mkt skit o saker som helst. ja, men men blire för många dår väl folk dra. jag är inte rädd att kasta ut folk. tror jag, haha!

helvete! nu pajade jag en nagel lite. menmen ingen lär se det efter några glas. tänkte lägga ut en fin text rad också. passar till alla fjortisar kanske?

sry men men, ha det gött puss hej!

Av bessibus - 28 oktober 2008 11:27

ja ni, nu har jag börjat fixa här hemma. jag har gjort så gott jag kan med att plocka iundan nu är det bara komma ihåg vart jag ställt allt :O men det ska nog gå bra, ihope.

ska nu typ diska fixa mat, handla lite frukost. kommer nog inte äta ngt (frukost)men ändå. gå ut med skräp! o herre gud. jag har hur mkt skräp som helst. men men vid 4 kommer ello o sara hit, oh va roligt, sen vid 5 eller så kommer tiff iaf, o sen skulle väl tessi också komma kanske sofia vet ej. är det ngn mer som kommer tidigt? vet inte sry om jag glömmer bort ngn, det är mkt i mitt huvud nu.

sen vid 19-19.30 har jag sagt så kommer det in people. det gör inget om ni kommer tidigare men jag vill bara hinna äta o så så.

gud vad jag är pepp just nu.

jag/vi har fått ihop till ca 20 pers, vi får se hur tråkngt det blir ifall jag måste "Kasta" ut ngn.. jag bor ju faktiskt litet, så ta inte illa upp.


ja ni. ska väl gå å diska nu eller ngt, o sen gå ut med skräp.  sen måste jag äta ngt. sen får jag väl ta mig ut o gå iväg o handla ngt. vi får se. sen ska jag  duscha o tvätta håret o vänta på ello o sara :D haha


ja det är väl så det ser ut för mig just nu.

kommer uppdatering senare kanske. ha det bäst puss

/e

Ovido - Quiz & Flashcards