Alla inlägg den 6 oktober 2008

Av bessibus - 6 oktober 2008 19:54

jag orkar inte, det går ju så himla segt, o jag orkar inte direkt engagera  (?) mig mer, så jag gör ju inget direkt för att de ska gå lättre.

det går skit segt lovar. fy fan. äckel läxa, gör inte direkt så mkt för jag kommer nog inte till skolan imorgon heller.. trots att jag vill. hatar att va hemma, man missar skit mkt nu för tiden, det är ju hemskt att komma ikapp.. funderar på att dra mig in i mitt rum och halv sova tills klockan 22 då jag ska ta min kära medicin igen, äckel medicin, den gör mig konstig på ngt vis, jag inte sätta fingret på va det är men jag vet inte.

musik för idag då?

veronica maggio har det blivit och green day och bob dylan o lite annat gott.

ni har blivit dåliga på att kommentera,e lelr så är det jag som skrover sämre och sämre. ve tinte vad men så har det blivit iaf.

ha en bra kväll, det sk ajag försöka ha, förlåt för mina svordomar, men kände att de behövdes.

peace out.

/e

Av bessibus - 6 oktober 2008 16:22

fick världens green day influensen och va bara tviungen att ladda ner mera än de jag redan hade..

så sitter och nöter det nu.

tänker även på mitt liv, tror inte på gud men om det finns en gud vf ska han jämt va på mig! med all respekt så kan han gå å dö igen då.. hur mkt kan man ju liksom testa en person..? har jag inte "lidigt" tillräckligt?

hur som helst, nu är det bara leva vidare, jag har blivigt mkt starkare som person pga va allt. kom även på en sak som jag måste göra nu som jag glömt bort vilket är ganska bra, jag börjar acceptera livet och allt. framsteg.

livet kanske börjar bli helt okej igen. jag har växt enormt detta år. gjort saker jag ångrar och saker jag är stolt över saker jag inte är stolt över o blabla. jag börjar nog hitta mig själv, eller kanske kliva mer ut ur mitt skal, som alltid varit skit hårt, det kanske börjar mjukna nu.

/e

Av bessibus - 6 oktober 2008 13:27

musik är väl vad min dag bestått av, har inte kunnat sova ett skit, ska nog försöka om en stund igen, det är ju bästa medicinen.

så tänkte ge er låtar ag har fått smak för igen.

älskar coldpaly låten, den berör mig så enormt.

enjoy

/e


Av bessibus - 6 oktober 2008 09:24

ja ni, idag är jag sjuk, jag är så himla jävla förkyld. hosta har jag fått också. hostade så mkt ett tag att jag nästan spydde.. riktigt najs asså.

pencillinet gör att jag känner mig lite sär på ngt vis, vet inte riktigt hur jag ska beskriva det. så sitter här nu, ska göra 1600-talet hade jag tänkt. det ska lämnas in imorgon, får se om jag kommer då, det lutar inte direkt åt det hållet nu inte. häller i mig vatten snyter mig hur mkt som helst, fattar inte att så mkt han rymmas i ens skalle, helt galet. funderar på att gurgla saltvatten för att få bort bakterier i halsen, men då spyr jag tror jag.

jag orkar inte va sjuk, jag hatar att va sjuk, men kan inte göra  ngt alls. man bara är och har tråkigt hemma. hatar det.

ja det blir väl min dag, ska försöka äta ngt också men har inte mkt till aptit.


dagens låt:

Lars Eriksson - Rejected love


ha en bra dag alla därute. tack för att ni kolla rin min bogg.

/e

Ovido - Quiz & Flashcards