Alla inlägg den 27 oktober 2008

Av bessibus - 27 oktober 2008 16:48

ja ni jag är grymt peppad för imorgon kväll nu. de e ju fest!

det enda som ska fixas nu är hemmet o att mamma ska kila, sen e de klart :D

jippi, vi får se hur kvällen börjar o slutar, det vet man aldrig. iaf inte i mitt fall.

nu ska jag fixa lite mat. ha det bäst people.

/e

Av bessibus - 27 oktober 2008 10:29

jag har ju en omröstning i högra spalten om vad ni tycker om min blogg.

ni få som röstat tycker att den är typ helt okej/kunde vart bättre.

stå för vad ni tycker nu, eller va anonyma och berättta vad jag kan förbättra, har ni några önskemål?

/e

Av bessibus - 27 oktober 2008 10:00

ja tänkte tipsa om en STOR favorit hemma hos mig.

det är rengöringen 2in1 av neutrogena kostar 65kr på kicks. totalt värd!

den kan man ha som daglig rengöring och sen som en djuprengörande mask en gång i veckan.

jag började använda denna produkt för nårga veckor sen och jag är verkligen nöjd. jag har färre finnar och pormaskar. jag har inte direkt sjukt mkt finnar men jag har lite pormaskar (ska inte ljuga), men de jag har hjälper denna produkt mig att bekämpa. påriktigt man ser och känner verkligen en stor skillnad.

just nu har jag bara regöringen, har inte haft pengar till resten men ska köpa en ansiktskräm och ansiktsvatten i samma serie för ännu bättre resultat. så detta är verkligen ngt jag rekomenderar till er!

så lider ni av ngt av detta köp detta o ni inte redan har den eller är 100%nöjd med eran nuvarande serie.


när jag ändå håller på vore det roligt att veta vad ni anvnder för rengöringsprodukter och om ni är nöjda!

kommentera gärna, gör mig alltid glad :D

/e

Ovido - Quiz & Flashcards