Alla inlägg den 8 oktober 2008

Av bessibus - 8 oktober 2008 10:30

jag sitter och tänker på mitt liv just nu, och hur jag trodde att det skulle bli i år, det har ju typ inte blivit som jag trodde på långa vägar. herregud, sara o jag kollade på en skylt häromdagen med rihanna på o hennes album. good girl gone bad, och så känner jag mig lite nu typ. över allt som hänt, över allt jag gjort, över allt som kan hända. för ett år sen hade jag hur mkt sälvbehärskning som helst, va fan hände med den?

jag menar mitt liv har ju typ spårat totalt, känns det som, i alla kategorier, men jag försöker nu lappa ihop det, långsamt. vet inte om det funkar än, jag hoppas att det funkar.


ska nog klippa ett band nu, ett band förgott om gubbjävlen fattar ngt.. han verkar vara trög, eller så fattar han inte det jag skriver, typ väljer ut det som inte trycker ner eller hatorden osv. jag bryr mig ju inte om honom, typ tack för att du gav mig liv,  men annars kn du gå å dö, ruttna där du sitter, ingen här vill ha ngt med dig att göra. jag kan inte förlåta dig och för dig är mitt hjärta som is. dagen jag ska förlåta dig är när helvetet frysigt till is. och det kommer ju aldri hända så. jag kan va grym men du har nog fan varit grymmare, fy fan på dig. jag skulle fan sparka dig i skrevet o spotta på dig om du kom o knackade på dörren ngn gång, förlåt alla som läser detta ,men så är det och detta är enda platsen där jag kan skriva av mig allt. det är ju ändå du som väljer att läsa min blogg.


oh, appro på det hade jag besöksrekord igår, flest antal besökare någonsin på 1 dag :D mkt glad så tack för det, det betyder att min blogg växer och av ngn anledningvärmer det i hjärtat. så tack.


jag ska strax börja med min läxa, om jag pallar med den, den är små dryg men kul, det är bara för att jag inte är peppad alls. jag är liksom inte på humör, men jag borde göra klart den så känns det bra, jag menar jag har ju inte mkt annat för mig. så.

1600-talet blir nu det som gäller, och en hurrni fatta kul att leva på den tiden, liskom lite äventyr, grym tid men ändå typ kul, haha.


musiken för idag då? vad är det som gäller, jo det är mkt lifehouse, och veronica maggio, orkar inte med rocken idag, känner för mer "lugn" musik. och eftersom jag bor i uppsala och veronica maggio kommer härifrån tänkte jag tipsa om en av hennes låtar som jag typ känne rigen mig i enormt.

så här presenterar jag veronica maggio - 17 år.

/e


Av bessibus - 8 oktober 2008 09:18

jag är fortfarande sjuk, jag orkar inte längre, kan man inte bara få bli frisk?

jag saknar fan skolan...

aja, vaknade för kanske 1h sen. klev upp.. satte mig här. (vilket liv!) ska snart göra 1600-tals läxan hade jag tänkt. så jag har det överstökat.

sen så får vi se om jag pallar läsa klart färg o stil analys pappret o manikyrpappret. det återstår att se.


sen ngn gång efter lunch om inte planerna ändrats kommer hubbe hit. hon ska lämna lite papper, naaw gullo.


ja det är väl vad jag har att komma med just, blir förmodligen fler inlägg.

klockan är 09.25 o ha en bra dag :D

/e

Ovido - Quiz & Flashcards